Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hjemmeside oppe at køre - mangler feedback

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Vi er nogle der er gået sammen om at åbne et nyt hosting site, da vi mener vores produkt er noget som andre folk vil finde glæde af. Vi byggede siden på et hackathon vi lavede (Programmørens alternativ til en tur i byen!). Vi har officielt åbnet siden, og tager imod kunder. Men vi vil gerne høre om der er nogle ting der kunne forbedres, både for at gøre siden bedre, men også for måske at skabe flere kunder, da dette er den sværere del.

Vi tager imod alt feedback, og sidder klar til at lytte, for at vide hvordan vi kan forbedre!

Link til siden: Hosting4Real 

Tusinde tak skal i have!

Venlig Hilsen

Lucas Rolff

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv lavet siden eller har du fået en til at lave den for dig?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi lavede som sagt et hackathon, hvilket betyder vi lavede den selv :)

Venlig hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man selv bestemme om det er windows eller linux ? 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deværre ikke for webhotellerne, det er kun apache, indtil videre. Men alle VPS'er vi sælger, kan man frit vælge hvad styresystemer der bliver installeret, og vi har også windows licenser etc, der kan købes til ens VPS.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

så jeg skal betale en windows licens hvis jeg gerne vil have at min vps skal kører windows? Tongue Tied

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dette er korrekt.

Ca. 50kr per måned for en Windows Standard Edition license for en VPS (Uanset hvad størrelse VPS'en er)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Synes faktisk at det er en rigtig fin side. den er hurtig, og overskuelig. Jeg ved ikke helt om jeg er så vild med det "mørke" tema, men det er selvfølgelig smag og behag. en ting som lige umiddelbart ikke fungerede så godt for mig, var at når man søger et domæne så søger den som standard kun på .com domæner. 

Jeg tror det er de færreste som umiddelbart ved hvad et tld er, så knappen ude til højre kunne nok overses af en hel del potentielle kunder. Hvorfor ikke gøre som scannet.dk, hvor man bare søger på et domæne, og så kommer alle tld´s frem.

Jeg er heller ikke helt vild med at skulle skrive en captcha ligende kode ind for at søge. det er småting, men måske nok for nogen til ikke at vælge jer?.

Håber du kan bruge kritikken og roserne til noget. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Michael,

Det er korrekt at den kun søger på .com domæner hvis du fx. skriver "minhjemmeside" i feltet. Dog hvis du skriver minhjemmeside.net vil den søge på .net domæner også.

Grunden til vi ikke søger på alle de top level domæner som vi har, er at der laves et kald til hver enkelt whois database, for at tjekke om domænet er registreret eller ej, hvilket kan blive en process der tager længere tid (især hvis whois databasen ikke lige fungere som den skal).

Vi har også tænkt på at fjerne den captcha fra.

Har du forresten et godt ord hvad man 'definere' TLD bedre så den bedre kan forståes af folk.

Tak for svaret! Men vi vil kigge på din kritik og se på det!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, det er selvfølgelig lidt svært at ændre TLD navnet uden at det skal blive alt for kompliceret. en ide kunne måske være at når man har lavet sin søgning:

Øv! test.com er allerede registreret!

Måske kunne der komme en tekst nedenunder der gør det klart at man kan prøve at søge på andre topdomæner som .dk .net. org etc. ved at klikke på TLD knappen, eller bare lave et link direkte i teksten som fører dig til top domænerne.

Bare en ide

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)