Efter en lang periode downtime har det lykkedes mig at komme på benene igen.
I denne downperiode hvor jeg følte mig tom, har jeg rejst til flere lande og søgt utallige hjemmesider for at finde en ny front, hvor jeg kunne både tjene nogle penge og også være med til at skabe noget nyt, skarpt og vidunderligt.
Så da OL startede i London tog jeg forbi, for at se noget sport og så slog det mig. For et lille års tid siden havde jeg set en fremvisning, hvor nogle friske/smarte fyre havde lavet en hjemmeside. De fik enorm succes og det hele foregik i et fjern land, som jeg helst ikke vil sige for meget om.
Jeg vil med det samme påpege, at jeg ikke kan lave hjemmesider mm., men en iværksætter med nogle skillinger og jeg og får bragt ting i mål!
Hvis du/i er kyndige i at lave hjemmesider og tilføjelser til hjemmesider som apps, avanceret kodning og ellers bare være dygtige nok til at løse opgaver til en hjemmeside, har jeg brug for at holde et møde med jer.
Vil du have kontakt med et bureau som du betaler for at lave en hjemmeside eller er det en anden iværksætter som kan lave hjemmesiden mod en andel af overskuddet?
Ok, du skal også være meget velkommen til at kontakte os :) Du kan skrive til min mail som er daniel@eye4web.dk eller give mig et uforpligtigt kald på 31 71 47 30.
Er det noget du kan bruge en indisk programmør til? I så fald kender jeg en der er sulten efter arbejde og er rimelig dygtig og billig. Ellers kan jeg skaffe et stort proffessionelt firma som laver alt men koster noget mere.
Jeg vil med det samme påpege, at jeg ikke kan lave hjemmesider mm., men en iværksætter med nogle skillinger og jeg og får bragt ting i mål!
Hvis du/i er kyndige i at lave hjemmesider og tilføjelser til hjemmesider som apps, avanceret kodning og ellers bare være dygtige nok til at løse opgaver til en hjemmeside, har jeg brug for at holde et møde med jer.
Vildt nok -jeg håber du fik set en masse OL.
Skriv til jd@icode.dk hvis du er intereseret i en erfaren udvikler som forstår at sætte sig ind i ikke-IT-kyndiges forklaringer om hvad de ønsker.
Du får en erfaren og garvet programmør, som i tidernes morgen også blev uddannet grafiker - herudover har jeg også styr på alle de andre ting som måtte blive interessant i forbindelse med et nyt markedsfremstød...
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Det lyder interessant og jeg vil meget gerne høre mere om det. Vi designer og udvikler websites, webshops, mobile website og apps, så jeg er sikker på vi kan hjælpe dig.