Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne dele min historie!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niclas Hedam:

Lasse Smith:

Hvad med Amino TV interview?

Der er blevet vist interesse for din historie og der kan Amino studiet vel bruges?

Nu ved jeg ikke hvordan man får det på bane, for vil da føle mig selvglad ved at sige "Kom og interview mig" til Martin. Jeg vill dog helt sikkert sige ja, hvis jeg på et tidspunkt blev tilbudt det :-)

Så vidt jeg husker så var det muligt at låne studiet og hvis der er andre der også bakker op om et interview, så tror jeg at Martin gerne ville lave den video.

Så folk kan skrive i tråden, hvis de bakker op om interview, så er bolden hos MartinSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:33

Så vidt jeg er informeret er det tanken at der bliver valgt en studievært som netop vil interviewe unge mennesker med gode historier som denne :-)

Nu er studiet vidst også snart på plads, hvis man skal dømme efter billederne på Facebook.

Det bliver spændende.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Hej, Niclas Hedam

Jeg synes det er super fedt at du tør stå frem, selvom du er blevet mobbet. Det er træls sådan noget, men det er fantastisk at du er ovre det. Utrolig dejlig artikel at læse, og det kunne være interessant at sig dig i fremtidige interviews - Evt. Amino TV, eller en længere udgave af din historie på Aarhusinnovation.

Om ikke andet så held & lykke med det - og tak for en god historie! Thumbs up :-).

Mvh,
Casper Jensen. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 23:36

Mickel Pedersen:

Så vidt jeg er informeret er det tanken at der bliver valgt en studievært som netop vil interviewe unge mennesker med gode historier som denne :-)

Nu er studiet vidst også snart på plads, hvis man skal dømme efter billederne på Facebook.

Det bliver spændende.

Præcis derfor er Niclas som interview kandidat også en klar mulighed.

Er der egenlig blev udnævnt nogen vært endnu?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 23:37

Casper Jensen:

Hej, Lasse!

Jeg synes det er super fedt at du tør stå frem, selvom du er blevet mobbet. Det er træls sådan noget, men det er fantastisk at du er ovre det. Utrolig dejlig artikel at læse, og det kunne være interessant at sig dig i fremtidige interviews - Evt. Amino TV, eller en længere udgave af din historie på Aarhusinnovation.

Om ikke andet så held & lykke med det - og tak for en god historie! Thumbs up :-).

Mvh,
Casper Jensen. 

Tror du har misforstået noget...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:39

Lasse Smith:

Nej, ikke endnu :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Lasse Smith:

Mon ikke han bare har set navnet forkert et sted, for det lyder da som om han har godt styr på selve historien :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 23:47

Mickel Pedersen:

Lasse Smith:

Nej, ikke endnu :-)

Er der nogen dato for hvornår de vælger en?

Niclas Hedam:

Lasse Smith:

Mon ikke han bare har set navnet forkert et sted, for det lyder da som om han har godt styr på selve historien :-)

Tror bare han skrev lidt for hurtigt.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:56

Go for it min ven! :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:57

Lasse Smith:
Er der nogen dato for hvornår de vælger en?

Nej, men et skud i tågen er at det er ligger lige rundt om hjørnet.

Der har jo været en masse andre fokusområder som f.eks. Amino Kapital det seneste stykke tid og opsætning af studiet i det nye lokale.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)