Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne dele min historie!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej på Amino der.

Så har jeg endnu et spørgsmål, som jeg skal have besvaret. For nogle dage siden blev en artikel om mig offentliggjort på Aarhus Innovation (Se evt. aarhusinnovation.dk/depression-foerte-til-virksomhed) og jeg har modtaget en masse privatebeskeder og kommentare fra folk, der finder mig og min historie inspirerende og spændende. Jeg vil derfor gerne dele min historie med flere og muligvis holde oplæg for folk, der gerne vil høre om iværksætteri, modstand og en anderledes ung teenager.

Jeg ved jo godt jeg ikke er Martin Thorborg eller Thomas Bigum og nok derfor ikke er liiiiiiiiiige så interessant at lytte til, men jeg synes da selv jeg har nogle spændende ting at dele og det er der ihvertfald nogle der er enige i. Jeg ved så ikke om jeg er helt galt på den her eller om jeg faktisk har fået en spændende idé, med at holde oplæg.

Jeg havde naturligvis ikke regnet med at holde 100 foredrag om året, men måske nogle stykker (1-3) om året og naturligvis ikke for flere hundrede mennesker men måske for en mindre forsamling.

Jeg vil meget gerne høre om jeg er helt galt på den her, eller om jeg faktisk ville være værd at lytte til. 

(Kolde) sommerhilsner fra mig,

Niclas Hedam

PS. lad nu være med at være for hård ved mig, hvis I ikke synes jeg er interessant eller min idé er helt galt på den Skype-Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niclas,

Jeg synes, det er utroligt modigt af dig, at ville dele din historie i så ung en alder. Stor ros for det.

Jeg har selv prøvet at blive mobbet, men dog ikke så massivt, som du har oplevet det.

Du har utvivlsomt allerede opnået en masse flotte resultater, trods modgang, som kan inspirere en masse mennesker - og i særdeleshed unge. Så jeg mener absolut, at der er grobund for at du kan komme ud og holde foredrag.

Men det kræver selvfølgelig, som alt andet, noget træning. Så måske skulle du starte i det små med en enkelt klasse og så holde det gratis som en start.

Jeg kan anbefale dig, at kigge nærmere på Anders Gisselmanns blog. Han er foredragsagent, og derfor ved han en masse om alle aspekter i den branche.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Tusind tak for dit svar. Jeg er en god taler og har ikke svært ved at tale foran en masse, så intet problem der. Jeg holdte engang en åbningstale (600-800 opmødte), da min tidligere skole skulle have åbnet de nye skolegårde. Jeg var dengang 14 år.

Jeg ønsker slet ikke at have en overskudsforretning (tjo, måske lige til en cola efter oplægget), men vil meget gerne kunne dække evt. transportudgifter, så det stadig bliver sjovt for mig at holde oplæg- selv efter DSB har trukket penge fra kontoen.

Selve mit problem her, er at jeg ikke ved hvordan jeg kan starte med at lave oplæg. Hvordan får man folk til at finde ud af at man holder oplæg?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Niclas,

Det kan vi også tale om, når vi skal mødes. For selvfølgelig skal du da ud og holde oplæg :-)

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt, fedt, fedt! Just do it! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Tommy Krabbe:
Det kan vi også tale om, når vi skal mødes. For selvfølgelig skal du da ud og holde oplæg :-)

Fedt nok! Tak for det :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg læste din Artikel gemmen Facebook her den anden gang, og er imponeret over at du tør ligge dig sådan ud. Jeg bukker og nejer i støvet. Og gud ja du skal ud og optræde. Havde jeg 30 mand ansat var du hyret på stedet.. 

God vind frem over... Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil S:

Jeg læste din Artikel gemmen Facebook her den anden gang, og er imponeret over at du tør ligge dig sådan ud. Jeg bukker og nejer i støvet. Og gud ja du skal ud og optræde. Havde jeg 30 mand ansat var du hyret på stedet.. 

God vind frem over... Cool

Hold da op må jeg sige. Sådan et svar havde jeg ikke set komme og det gør mig da helt sikkert glad at få sådan en :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:22

Hvad med Amino TV interview?

Der er blevet vist interesse for din historie og der kan Amino studiet vel bruges?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Lasse Smith:

Hvad med Amino TV interview?

Der er blevet vist interesse for din historie og der kan Amino studiet vel bruges?

Nu ved jeg ikke hvordan man får det på bane, for vil da føle mig selvglad ved at sige "Kom og interview mig" til Martin. Jeg vill dog helt sikkert sige ja, hvis jeg på et tidspunkt blev tilbudt det :-)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)