Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken organisk trafik fører til konvertering?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt på nogen måde, at finde ud af hvilken organisk trafik som føre til konverteringer på ens side?

Altså hvad søger folk på inden de kommer ind på siden (dem som bliver til konveteringer).

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:00 | Låst

Det kan man i hvert fald, og det bruger du Google Analytics til. Du kan få professionel hjælp af en super gut her: http://www.webjuice.dk/ 

/Daniel

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 22:06 | Låst

Tak for dit svar, Daniel.

Tror at jeg fik formuleret mig forkert. Jeg bruger allerede Analytics, og dette er sat op med mål og det hele - jeg ved blot ikke hvor jeg skal kigge for at se hvilke organiske ord der konvertere - kan dog sagtens finde det i Adwords :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13 | Låst

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:18 | Låst

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 22:21 | Låst

Jeg har f.eks. 2 som udfylder en formular i dag, disse 2 må komme et sted fra - f.eks. en google søgning. Hvor kommer de fra, og kommer de fra google, hvad har de så søgt på inden.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:54 | Låst

Det kan du gøre i Analytics under Conversions / Multi-Channel Funnels. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er faktisk ret simpelt at se.

Hvis du har sat din "Tak for ordren" side op som (eksakt) mål i Analytics, får du yderst interessant konverteringsdata ved at klikke på Trafik, kilder, søgninger, organisk og herefter øverst lige over grafen vælge "avancerede segmenter" og vælge at krydse feltet "besøg med konverteringer" af - så ser du en graf over konverteringer og herunder hvilke søgeord de er kommet fra.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 23:03 | Låst

Jonas, du er aftens mand :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:12 | Låst

-og du er godt klar over du kan lave samme trix i Google adwords, ved at opsætte et "mål" under konvertering..og dermed se konverteringsprocenten på dine adwords også ik.

Nu vi er i det tema

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)