Tror at jeg fik formuleret mig forkert. Jeg bruger allerede Analytics, og dette er sat op med mål og det hele - jeg ved blot ikke hvor jeg skal kigge for at se hvilke organiske ord der konvertere - kan dog sagtens finde det i Adwords :-)
Tror at jeg fik formuleret mig forkert. Jeg bruger allerede Analytics, og dette er sat op med mål og det hele - jeg ved blot ikke hvor jeg skal kigge for at se hvilke organiske ord der konvertere - kan dog sagtens finde det i Adwords :-)
Jeg har f.eks. 2 som udfylder en formular i dag, disse 2 må komme et sted fra - f.eks. en google søgning. Hvor kommer de fra, og kommer de fra google, hvad har de så søgt på inden.
Hvis du har sat din "Tak for ordren" side op som (eksakt) mål i Analytics, får du yderst interessant konverteringsdata ved at klikke på Trafik, kilder, søgninger, organisk og herefter øverst lige over grafen vælge "avancerede segmenter" og vælge at krydse feltet "besøg med konverteringer" af - så ser du en graf over konverteringer og herunder hvilke søgeord de er kommet fra.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
-og du er godt klar over du kan lave samme trix i Google adwords, ved at opsætte et "mål" under konvertering..og dermed se konverteringsprocenten på dine adwords også ik.
Nu vi er i det tema
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media