Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit firma er gået lidt i stå og nu prøver jeg med et mere direkte look..

Det er layout af forside jeg gerne vil have lidt kritik på eller ros hvis i har det. Tekst er undervejs. Farverne er et foreslag og jeg har overvejet gul som "NETTO" bruger da det udtrykker billig, men igen "GULD" udstråler kvalitet..

På hver underside med ydelser vil der være en pris i toppen.

Jeg har købt mig fattig i annoncer så dette er sidste krampetrægning.. Hvis du har et billigt bud på at søgeoptimere siden så er jeg interesseret. Jeg vil ikke bondefanges igen ! 

Jeg venter spændt på feedback.

By the way.. Jeg arbejder med algebekæmpelse af tage, facader, belægninger. Solcellerens og imprægnering af de fleste overflader.. Altså overfladebehandling.

Main target er algebekæmpelse..

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:59

Og sidens adresse er? :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:04

Jeg har tilladt mig at give indlægget en passende overskrift "ER DET NOGET LORT? HJÆLP!" Er ikke det mest sigende ;) Og så har jeg flyttet den til den rigtige kategori, så alle eksperterne kommer forbi.

Og mon ikke adressen er http://schulzeservice.dk/

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 22:09

Jeg troede faktisk at det var www.boatox.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 22:17

Jeg havde en fil med udkastet men amino understøtter ikke filtypen. Det er et helt nyt site. algebekæmpelse.dk men så langt er det ikke endnu så det linker nu til schulzeservice.dk

Hmm.. Hvad gør man ?

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 22:21

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:24

Hvor i landet arbejder du?
Priser?
Det virker uprofessionelt at have et link til en freelancer i bunden af sitet
Designet sammen med billederne får sitet til at virke forældet

Hvis du gerne vil have arbejde, så få noget PR ud i lokalsamfundet. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 22:34

Så fik jeg lagt det på :) Se intro

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder i højre side på flere af siderne for ligesom at der ikke KUN er tekst på siderne jeg skal bespises med.

Dernæst syntes jeg "overskrifterne" i menuen står lige lovlige tætte... det ligner at man har med vold og magt forsøgt at presse appelsingen lige lovlig hårdt nok.. samme måde som hvis man stopper 15 kineser ind i en telefonboks og finder ud af at der faktisk godt kan være én enkelt mere.

Selvom der gør emnerne mere overskueligt at dele dem ud på forskellige sider så ødelægger den tætte menu overskueligheden.

Men i helhed er der ikke mange kritik punkter herfra, for vil sige at din hjemmeside allerede er i den bedre ende og så skal du bare have det optimeret så Google giver den høj værdi... spørg mig ikke hvordan, men det er der mange andre gode Aminoer herinde der kan hjælpe med.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 23:02

tusind tak for responsen. Det vil jeg huske når jeg laver det nye site.. Helt enig med dig. Man blir lidt blind når man bare kigger selv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)