Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer + priser for betalingsaftale med Euroline

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Dylsings.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Mit navn er Nikolaj Dylsing Olsen og jeg har fashion-webshoppen, http://www.dylsings.com/. 

Lige nu tager jeg kun imod Visa Dankort og supplerer med Paypal, men vil meget gerne gøre sådan, så jeg også kan tage imod de internationale kort (VISA Electron, Mastercard osv.)

Jeg har dog svært ved at finde nogle præcise priser inde på Eurolines hjemmeside, men synes at have læst mig frem her på Amino, at oprettelse + årligt gebyr ligger på et rundt 0. Er dette rigtigt? Dertil kommer der gebyrer på hver eneste transaktion - kunne jeg forestille mig - og hvor meget ligger dette på?

Til sidst vil jeg forhøre mig, om der er nogle af jer, som har erfaringer med Euroline?

Mvh

Nikolaj Dylsing Olsen  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:38

Hej Nikolaj,

Det er fuldkommen korrekt forstået.

Alt efter antal transkaktioner kan du forhandle procentsats, men som standard lidt over 2%.

Euroline er hurtige og rare at have i røret - Du bør dog være opmærksom på at du kan risikere at komme til at snakke med den svenske afdeling et par gange eller to :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:49

Procentsatsen afhænger også af branche og hvad du sælger. Selv betaler jeg kun lidt over 1 % pr. transaktion, hvilket jo ikke kan siges at  være meget :-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 18:52

Hej Nikolaj,

Som du så rigtigt selv påpeger, så er det 0,- i oprettelse + årligt gebyr. Jeg tror det er standard.

Gebyret på transaktionen er individuelt, men ligger vidst nok et sted mellem 1-5% (mener jeg at have læst et sted). Jeg ved ikke hvordan de udregner hvad ens gebyr skal være på, men jeg tror det har noget at gøre med din forventede årlige omsætning og gennemsnitlige pris på dine produkter.

Jeg er pt. i gang med at få en aftale på plads med dem og jeg har kun positive ord om dem :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Dylsings.com Skrevet kl. 19:55

Hej alle sammen!

Mange tak for hjælpen - jeg vil ringe til dem mandag og forhøre mig om, hvad vi kan forhandle os frem til!

God weekend. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:37

Du er vel klar over at man kan betale med Visa og Mastercard ved Paypal ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 64
Fra  w Skrevet kl. 18:35

Paypal har meget høje gebyre. Er også selv ved at få aftale med euroline, og det virker rigtig kompetente og dygtige .

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)