Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redigering af billeder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler akut hjælp til redigering af billeder - fritskrabning af packshots. Jeg har haft nogen fra Østen til at gøre det, og det er supernemt og normalt hurtigt, men jeg har behov for dag-til-dag-levering, og de sidste par gange har det taget 3-4 dage, hvilket er for lang leveringstid, så jeg bliver nødt til at finde en anden.

Er der nogen af jer, som har erfaring med et firma i Østen, som leverer dag-til-dag, er pålidelige og laver et godt stykke arbejde.

På forhånd tak og beklager, hvis indlægget er langt i den forkerte kategori. Havde lidt svært ved at finde ud af, hvilken det skulle være.

Vh. Louise

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Hvor mange billeder drejer det sig om?

Vi kan godt hjælpe dig, du kan sende en mail til mig på tja (at) juul-s.dk eller brug kontaktsiden  på juul-s Media 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det danske opstartsfirma: www.removethebackground.com er superskarpe på pris, kvalitet og levering. De bor i Jylland, men al billedbehandling foregår i Vietnam. 

Kan kun anbefales. 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi ligger normalt med en pris på 5-7 ke. pr. billede incl. fritskrabning, skalering og skygge og 24 timers service. Gratis ved levering efter 24 timer. Så hvis der er nogen som kan være med de priser, er jeg meget interesseret.

vh. Louise

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har lige kigget på det og prisen er 10,5 kr. pr. billede.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille

Du er velkommen til at sende 3 billeder til os, så skal vi lave en fritlægning og beskrive hvad har lavet og hvilken kategori dine billeder er i. Dog er er det fleste produktfotos til webshop i kategorien simpel fritlægning.

Tror nok vi har de billigste priser på markedet. Vores priser ligger fra 4.00 kr. til 6.00 + moms for en simpel fritlægning og vi tager ikke ekstra for at sætte krave på (bagstykke) at lægge skygge på, eller at levere dem i formater som PNG, JPG, Psd, tiff osv. samt fjerne vi også "støv" og andet fra tøj mm.m hvis vi ser at det er meget synligt på billedet. 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg kan klart anbefale smartclipper herinde fra Amino.

Du kan fange ham (Frederik) på ff@smartclipper.dk. Han plejer at lave et par opgaver uden beregning for at vise hvad han/de kan.

Han er den danske kontaktperson og selve den grafiske "fabrik" ligger vist nok i Vietnam.

Vi bruger ham en del og arbejdet er helt i top.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for jeres hjælp i går. Vores normale clipper har nu sendt mig 8 mails, hvor han undskylder, at der er sket en fejl, og jeg har fået lidt ondt af ham, så indtil videre, fortsætter jeg med at bruge ham. Men tak for jeres tilbud. Jeg gemmer dem i forhold til, hvis nu jeg alligevel får brug for hjælp. Tusinde tak og god weekend.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)