Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du kunne finde på, at købe reklame spot sher?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe tænkt på, hvordan i alverden jeg kan få lidt penge ud af et politisk forum. Jeg havde tidligere et forum i phpBB, men har nu valgt at gå over til vBulletin, pga dets mange ekstra og brugbare funktioner.

I starten tænkte jeg på at sælge reklamepladsen til folk, ligesom Ekstra Bladet og Amino gør. Men det er jo en politisk side, så hvornår bliver tingene relevante for den almene debattør?

Klokken alt for sent i går aftes, snakkede jeg så med min bedre halvdel om det, og hun sagde, at tingene nemt kan blive relevante for personerne, selvom det ikke passer på siden. Fx var 90% af debattørene unge i godt 14-17 års alderen ved det første forum jeg havde oppe. Så der kan iPhone reklamer o.lign måske være brugbart?

Mit spørgsmål er bare, er der overhovedet nogen, som ville kunne finde på, at købe reklameplads på et politisk forum?

Håber der er nogen som kan give lidt input her, for jeg er ved at løbe tør for indfaldsvinkler.

Vh,

Jonas.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 10:37

Jeg ved ikke om du allerede kender dem, men prøv at tjekke Euroads.dk og tradedoubler.dk - der kan du finde forskellige reklamer og måske tjene lidt.

Ha' en god dag :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 10:39

Kender dem skam godt.

Vil bare gerne høre, om markedet for at sælge reklamepladsen istedet er der. For det er jo et ekstremt bredt publikum jeg kommer til at henvende mig til.

Viergroenne.dk - Thomas:
Ha' en god dag :-)

Og tak i lige måde.  :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

du kan da lave et links på siden bliv vist her og lave en et links til sidens statik og aldre grupper der på siden typer af mennesker højere uddannet , lavere uddannet med mere

prøv hele tiden forbedre siden så er chance for nogle have denne visning større  og bliv ved i en uendelighed at forbedre sidenBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 10:52

Mikael christiansen:

du kan da lave et links på siden bliv vist her og lave en et links til sidens statik og aldre grupper der på siden typer af mennesker højere uddannet , lavere uddannet med mere

prøv hele tiden forbedre siden så er chance for nogle have denne visning større  og bliv ved i en uendelighed at forbedre sidenBig Smile

Jeg vidste jeg ikke skulle have udeladt den lange sætning.

Siden er ikke oppe endnu. Jeg mangler stadig 1100 kroner til vBulletin, så der er ikke nogen stats. Mit spørgsmål er bare; er det noget man kan finde på at satse på? Selvfølgelig med 2 besøgende er der ingen der gider, men se lidt bort fra det og tænk generelt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09

Jonas:

Mikael christiansen:

Jeg vidste jeg ikke skulle have udeladt den lange sætning.

Siden er ikke oppe endnu. Jeg mangler stadig 1100 kroner til vBulletin, så der er ikke nogen stats. Mit spørgsmål er bare; er det noget man kan finde på at satse på? Selvfølgelig med 2 besøgende er der ingen der gider, men se lidt bort fra det og tænk generelt :)

der er nogle gange nogle der skriver til min og jeg ved amino.dk også køre godt for så det er bare satse der ud det kan sagtens lade sig gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)