Jeg har adskillige jagt relaterede projekter i gang, og har brug for både frivillige kræfter og tildeles aflønnet hjælp. Flere af projekterne er rent hobby baseret, og ikke kommercielle men drevet af lyst for min hobby, og det skal også være lysten der driver dig til at deltage/være en del af disse projekter. Projekterne spænder fra at blogge om alt inden for jagt (jagtformer, grej, rejser, produktanmeldelser etc), til administrator på Facebook grupper, samt hjælp til webshop, online markedsføring, grafiske opgaver. Sidste nævnte opgaver vil være aflønnet. Derudover har jeg brug for facilitering og evt. lagermedhjælp, hvis du er i mit nær område (Mariager) Så er du jæger og vil høre mere om dette, så send mig en PM med dine kontaktdetaljer, kompetencer, geografi og hvad du kunne være interesseret i. Med Jæger Hilsen Allan Ahm Sørensen |
Der må da være nogle jægere her på Amino !
Giv jer gerne tilkende, også selvom I ikke er interesseret i de projekter jeg har nævnt i starttråden.
En sagkyndig webshop-mager med jagtlig intersse, er også velkommen til at kontakte mig
Mvh. Allan Ahm Sørensen