Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der jægere på Amino ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har adskillige jagt relaterede projekter i gang, og har brug for både frivillige kræfter og tildeles aflønnet hjælp. Flere af projekterne er rent hobby baseret, og ikke kommercielle men drevet af lyst for min hobby, og det skal også være lysten der driver dig til at deltage/være en del af disse projekter.

Projekterne spænder fra at blogge om alt inden for jagt (jagtformer, grej, rejser, produktanmeldelser etc), til administrator på Facebook grupper, samt hjælp til webshop, online markedsføring, grafiske opgaver. Sidste nævnte opgaver vil være aflønnet. 

Derudover har jeg brug for facilitering og evt. lagermedhjælp, hvis du er i mit nær område (Mariager)

Så er du jæger og vil høre mere om dette, så send mig en PM med dine kontaktdetaljer, kompetencer, geografi og hvad du kunne være interesseret i.

Med Jæger Hilsen

Allan Ahm Sørensen

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 21:55

Der må da være nogle jægere her på Amino !

Giv jer gerne tilkende, også selvom I ikke er interesseret i de projekter jeg har nævnt i starttråden.

En sagkyndig webshop-mager med jagtlig intersse, er også velkommen til at kontakte mig

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:09

Jæger og fra Fredericia ;) nu skal de dyr snart passe på

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 20:41

Ja, højsæsonen starter snart :-)

Jeg tror jeg vil benytte mig at dit indlæg og give dig et kald en af de kommende dage, du har nogle interesante kompetencer...

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:12

Hej Allan, du skal være så velkommen så længe det omhandler at lave hjemmesider :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 19:45

Hej Jesper

Ja, det bliver nok en snak om hjemmesider, og måske lidt jagt :-)

Men ret utroligt, så er der udover dig, kun to andre jægere på Amino (som har responderet på dette indlæg), af de mangetusinde brugere der er her på siden. Hvis der skulle være en enkelt jæger mere deude, så skriv endelig...

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:18

Amen det lyder hyggeligt, det ser jeg frem til :) 

Sku da utroligt, jeg tror simpelthen bare ikke jægerne har haft set dit indlæg..

De er jo overalt iblandt os!! 

Måske for tralvt med at øve sig på lerduerne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)