Jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste som sidder og gætter på din branche :D Men hvis du kunne fortælle os lidt mere og hvad dine overvejelser går på? Hvorfor skulle en fysisk butik være en fordel i din situation.. din position på markedet og mange andre faktorer. Det ville gøre det lettere for os og bedre for dig! Det er svært og give dig de store guldkorn på den information du giver (no offence) :)
Se så har jeg nemmere ved at, give min hjælp! super godt
Så Sflindt, jeg ville nok anbefale dig og fokusere på en webshop fordi jeg tror de fleste synes det er rarere at kunne shoppe rundt i fred på nettet og føle sig helt tryg bag sin egen computerskærm når de skal købe sex legetøj, lingeri og andet sjov. Der skal nok være fysiske butikker som klarer den, men jeg hørte faktisk en radioannonce for en "sex legetøj butik" eller hvad det hedder og tænkte at nettet måtte være den rette platform for en sådan forretning!
Jeg vil anbefale dig at investere de penge du ville bruge på at etablere end fysisk butik på at optimere din nuværende webshop eller annoncere.. what ever du nu måtte have brug for!
Du skal vaere dig bevist om at der er mange time hvor du er "laast" i butikken, og eksterne loenninger er dyrer (og du kan naeppe ansaette nogle under 18 aar :-)). Der vil vaere lange perioder hvor der ikke sker meget, og det er ekstreeeeemt kedeligt (taler af erfaring). Paa den anden side er det farligt at holde for meget lukket, for saa holder kunderne op med at regne med dig. Det bedste er hvis du har raad til at have en til at vaere i butikken nogle timer hver uge, ellers gaar man meget let doed efter 1 aar. Og en nusset sexshop med en halvsur indehaver er noget af et turnoff...
Har du nogen erfaring i mearchindizing? At arbejde med varerene er virkeligt noget der kan faa dem til at flytte sig. Hvis ikke saa tag en tur i Ikea og se hvordan de goer, de er nogen af verdens bedste til det
Husk ogsaa dine vinduer, skift dem en gang om ugen. Du vil have rigtigt mange vindusshoppere der saa bagefter gaar hjem og bestiller paa nettet (husk at lad din internetshop adresse vaere meget synlig).