Nej det var det ikke helt, mit spørgmål gik ud på hvordan jeg helt, fjernet spor fra "hoved domænet", som jeg også påpeger i indlæg nummer 6 da jeg ikke vil have nogen relation til de andre "projekter/afdelinger". |
Søger hjælp til Google Apps mail opsætning
Så vælges option to ved tilknytning af domænet til licensen.
Add another domain
Manage users and groups at an associated domain that you own, independently of the primary domain.
|
Kan jeg få dig til at uddybe hvordan dette opnås? For jeg har sat dem op til "Administrer brugere og grupper på et tilknyttet domæne, som du ejer, uafhængigt af det primære domæne." men hvad gør jeg så efterfølgende? Kan ikke se nogen måde at tilføje mails til de brugere som jeg har tilknyttet. |
Jeg tror ikke helt at du forstår hvad problemet er Jens, når man sender en mail fra en konto med at alias vil der stå mailed by det domæne som man sender mailen fra. Det er et problem hvis du har lavet et alias med et andet domæne |
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
Det er weekend så kun lige et kort svar... Jeg beskrev også i en af min første svar at det var muligt at sende via en anden SMTP. Åben Konto fanen og rediger e-mail kontoen. Benyt de smtp servere indstillinger som følger din host.
I kontrol panelet skal denne Outbound relay være sat til:
|