Ikke for at hijacke tråden, men nu blev min nysgerrighed vakt. |
Det er helt ok.
Ja det er prisen for en Google Apps Licens som er incl support.
(så det er naturligvis ikke kun for support.)
Ikke for at hijacke tråden, men nu blev min nysgerrighed vakt. |
Det er helt ok. Ja det er prisen for en Google Apps Licens som er incl support. |
Hvad dækker licensen så over? |
For en virksomhed er sikkerhed for tilgængelighed og support vigtigt. Google Apps for Business
http://oakhill.dk |
Jeg kan ikke opgrader, så får jeg følgende fejl "Google Apps - Serverfejl Serverfejl Vi kan ikke behandle din anmodning i øjeblikket. Prøv igen senere." Måske skal det bare ikke virke for mig |
Prisen er den samme via en forhandler. Jeg snakker dansk og gir tilmed kaffe når solen skinner over Soho :) |
Nu er det jo også værd at bemærke at du sender fra et alias til samme domæne. Google skriver hvor mailen kommer fra, det kan du også se på fx. nyhedsbreve. ![]() |
Min Subject beskrivelse er forkert, det har du ret i. Men jeg sender fra domænet Oakhill.dk til Google's gratis Gmail service.
|
Du sender en mail fra din konto jens@oakhill.dk med et alias, info@oakhill.dk. Det er det samme domæne og derfor vil mailed-by altid være oakhill.dk. Hvis nu det sendte en mail fra jens@networkcopenhagen.dk tror jeg stadig mailed-by vil være oakhill.dk. Og det er vel det hele tråden handler om, men du kan jo lige teste ![]() |
Spørgsmålet gik på mail konto'en og ikke på domænet. Mailed-by vil være oakhill.dk er korrekt, da det er sat op som et domæne alias. |