Jeg søger hjælp fra folk som har kendskab til Google Apps, jeg kan ikke finde ud af at tilføje en ekstra email adresse som jeg kan skrive fra, det skal ikke være som "alias" da den vil sende det via "hoved mailen" og det bryder jeg mig ikke om.
Normalt ville jeg bare bruge pop3 eller smtp fra Meebox men da jeg har flyttet MX til Google aner jeg ikke hvordan jeg opnår dette!
Håber der sidder nogen derude som kan være behjælpelig.
tror dog at hvis du skal skrive mails fra dit alias, så bliver du nød til at sætte en ekstra google apps bruger op, så kan du jo evt. vidersende mailen derfra.
Tak fordi du dog dig tid til at svare, men jeg kan sagtens lave et mail alias, men når man skal sende noget fra et alias, så kan man se i adressen på mail at den er sendt via en anden mail..
Men det er kun fordi du sender via google til google... Umiddelbart vil jeg tro der er en opsætning der måske ikke er helt korrekt - men det er kun et gæt.
Jeg har selv leget lidt med alias, det var det samme når jeg sendte til mig selv, men ikke når jeg sendte til hotmail. En af jer med alias ved Google kan jo prøve at sende en mail til min Google Apps mail så kan vi se hvordan den håndterer det.