Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung og vil du have succes som voksen? Her er gratis ebog/lydbog til dig + et spark bagi fra Martin Thorborg

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 19 person

Kære med-Amino

Af mange forskellige årsager har jeg længe villet sætte noget i gang, så vi kan inspirere alle landets unge til at få den succes, de ønsker. Du er selvfølgelig en stolt Amino og er allerede godt på vej. Men hvis du gerne vil have ekstra inspiration, værktøjer og gode råd, så har jeg skrevet en ganske gratis bog, som også er indspillet som lydbog. Du skal ikke engang oplyse din mailadresse eller andet. Til gengæld må du gerne hjælpe resten af landets unge ved at sprede kendskabet.

Med "succes" mener jeg at få fremgang, glæde og gøre en forskel.

Du kan hente bogen her eller besøge hjemmesiden, hvor der kommer masser af videoer med mennesker med noget på hjerte i forhold til unge og succes. Jeg har allerede lavet aftale med flere unge Aminoer (og andre unge), så der bliver masser af vinkler og debat, der kan få det her land lidt op i gear. 

Som Amino skal du selvfølgelig også have lidt ekstra, så her kan du før alle andre se en suveræn og inspirerende video fra Martin Thorborg, for han har dælme noget på hjerte i forhold til unge og succes. Sæt dig tilbage og nyd det, for når den er færdig, vil du op af stolen og komme i gang :-)

Har du et eller andet at byde ind med, så giv endelig lyd fra dig - ellers vil jeg bare ønske dig succes på vejen Yes

Bedste hilsener

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du have min email, før jeg kan få bogen ??

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Nope :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan! - jeg kan desværre ikke give stjerner endnu, men om jeg kunne havde du fået MAX!

1. Til Thorborgs video: Jeg er stor tilhænger af "Den lette vej" - her mener jeg Thorborgs definition. Jeg havde allerede den holdning inden jeg så videoen, men uden tvivl inspirerende video. :)

2. Til Krabbe: Super fedt med mennesker som dig!!! Jeg har først fundet din side nu her, men et sted skal man jo starte :) Jeg er selv igang med processen om at finde hvad jeg virkelig brænder for, og finde inspiration og er i det små begyndt projekter. Det virker som noget jeg kan finde noget om på din side, så jeg sidder i skrivende stund, allerede derinde.

 Jeg er faktisk lidt ærgelig over at du ikke skal have min mail for bogen, da jeg hjertens gerne ville modtage mails om de emner du beskæftiger dig med!

Jeg havde faktisk en idé om "networking og inspiration" til unge - men ikke noget jeg ville arbejde videre med, da jeg dengang fandt 2 fra mit studie, som gav mig noget af det jeg søgte med idéen :)

Al mulig held og lykke og de bedste hilsener herfra

Jakob

PS. Fortsæt endelig med det du laver, det er der brug for.Yes 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅDAN! - Man kan altid trænge til ét spark i røven uanset hvor doven man nu engang er! 
Jeg lytter til lydbogen nu, det tyder super godt!

Tak Martin og Tommy! Ha' en fed dag! 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:
Sådan! - jeg kan desværre ikke give stjerner endnu, men om jeg kunne havde du fået MAX!

Hvis du bare kan hjælpe med et Tweet, en "deler" på Facebook eller at du bare fortæller én om det ansigt til ansigt, så vil jeg være super glad. Det her lykkes kun, hvis mange kommer på banen. Vi har jo alle vores forståelse af succes, og de kan alle sammen være gode. Men det vigtige er bare, at vi begynder at tale om det, for jeg synes godt nok ikke, at der er meget inspiration at hente i medierne, hvis man er ung i dag. Derfor kan vi hjælpe hinanden videre :-)

Jakob:
Jeg er faktisk lidt ærgelig over at du ikke skal have min mail for bogen, da jeg hjertens gerne ville modtage mails om de emner du beskæftiger dig med!

Følg med på Facebook, der skal jeg nok opdatere. Jeg har tidligere sendt nyhedsbreve ud for min "egen" hjemmeside, men lige droppet det i denne uge, da jeg selv er blevet så træt af at modtage nyhedsbreve, som jeg alligevel ikke læser.

Og tusinde tak for de pæne ord - de betyder meget. 

 

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:
vis du bare kan hjælpe med et Tweet, en "deler" på Facebook


Ja, det tog mig ikke lang tid at like, og nu også delt :)! Og jeg vil, uanset hvad jeg får ud af bogen, fortælle det videre.

Tommy Krabbe:
jeg synes godt nok ikke, at der er meget inspiration at hente i medierne, hvis man er ung i dag
 

Jeg lavede et indlæg tidligere om en "inspirationstur til USA" - men den var måske lige en kende for ambitiøs :) Det er måske lidt kedsommeligt at læse det, men her i tilfælde af at du vil. http://www.amino.dk/forums/t/167272.aspx - kan fortælle at jeg fik det ud af det, at der findes et netværk af danske iværksættere som jeg vil prøve at tage kontakt til og komme over og snakke med dem og blive inspireret.

For som du siger, så gør medierne i hvert fald ikke noget for unge iværksættere, og så gør jeg det selv :)

Min anden idé (i en nøddeskal) gik ud på at jeg skulle mødes med andre ligesindede 1 gang om måneden og snakke om alt mellem himmel og jord, men med en oplægsholder hver gang (skiftevis i gruppen). det skaber både netværk og inspiration

Mine idéer går sådan set ud i et - at blive inspireret. Jeg er helt enig med dig i, at der ikke er inspiration nok at hente i medierne. Derfor synes jeg at det er så fedt når der ud af det blå (eller ud af min internetsøgning) dukker inspirerende mennesker op som Thorborg og Tommy Krabbe i min søgning!

Stort tak skal der lyde herfra :) 

Mvh

Jakob





 

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

F E D T! Glæder mig til at komme i gang med bogen, nu hvor jeg selv er 18, og samtidig høre lidt på Martins gyldne ord ;) 

Linket til bogen er hermed delt til mine kammerater, der går med samme drømme, som jeg selv. Takker!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med bogen!

Jeg er kæmpe fan af inspirations- og iværksætter E-bøger! Dejligt at du udbyder den til gratis download. Thumbs up!

Den er hermed downloadet til aftenlæsning! :)

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke bare glad, men nærmest lykkelig over jeg i en alder af 21år kan påstår udfra denne video fra Martin, at jeg er gammel :) 

Det glæder mig der er fokus på de unge, og ikke mindst indstillingen til tingene. Nej det er ikke let, og slet ikke at være virksomhedsejer, og endnu svære hvis man ren faktisk skal leve af det, men alt den tid, energi og kamp, er uanset hvad lærdom! De thar jeg ihvertfald erfaret mig.

Kan kun takke for så mange utrolig venlige og inspirerende mennesker her på Amino! Tak :)

//
Sune 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)