Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Efter at have læst forskellige bedømmelser af web-shops med gode råd og konstruktiv kritik, vil jeg gerne have jer til at tjekke min shop.

Jeg har købt en standard shop og betalt for nogle ændringer, som gør at shoppen nu efter min mening ikke ser "discount agtig" ud. Standard shops har selvfølgelig nogle begrænsninger, men det er jo vilkårene når man ikke har "kisten fuld af guld"!

Gør mig den tjeneste at tjekke shoppen på www.a-living.dk  Tak )

 

Jeg vil gerne have flere kunder (hvem vil ikke det ?) og prøver med forskellige tiltag....

Jeg fumler lidt med Adwords, men er absolut ikke sikker i procedure/effekt endnu.

Har hørt om blogs, men aner helt ærligt ikke hvad det præcist er eller hvordan det/de fungere...

 

AAA

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej AAA,

 

Efter min mening både pænt og brugervenligt, men synes, at billederne er alt for små i dit "store vindue".  Når jeg kigger på web-shops, er store tydelige fotos afgørende for, om jeg bliver på sitet - og handler.  Personligt synes jeg, at standardshops er helt OK, for mange har dem og det er nemt for mig som kunde, at finde rundt.

Held og lykke videre,

Jannie

 

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jannie

 

Tak for respons.

Du har ret - jeg kunne godt tænke mig større billeder. Faktisk har jeg købt mig til større billeder end der oprindeligt var i standardshoppen og fik at vidde at min side ville blive for "tung" for kunder at manøvrere på, hvis jeg fik endnu større billeder......måske en begrænsning i netop denne standardshop....måske jeg skal undersøge det nærmere.

 

AAA

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke forstand på alt det dér med opsætning, systemer m.v., men umiddelbart kan jeg da ikke tro, at det skulle være umuligt at få store billeder - så det synes jeg bestemt, at du skal undersøge.

En anden lille ting.  I din menu skriver du med store bogstaver og det virker en lille smule for meget.  Måske kunne du overveje, at lave een kategori "boligtilbehør" og derunder grupper med bad, køkken etc..

 

Kan se at du linker til diverse kvinde sites, men f.eks synes jeg, at dine selvlysende spillekort kunne være en sjov gimmick til drenge/unge mænd.  Prøv at lave et indlæg under kategorien markedsføring og spørg hvordan du finder relevante steder, der henvender sig til den målgruppe (dette forslag mest fordi "feed back på min web-shop", ikke genererer så stor respons, som andre kategorier).  Der er masser af kompetente mennesker herinde, som er rigtig flinke til at hjælpe, hvis man formår at fange deres opmærksomhed.

:-) Jannie

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tip mht at prøve kategorien markedsføring - lyder som en god ide.

 

Jeg forstår din pionte mht kun at have en kategori som hedder boligtilbehør, man da jeg ikke i standard modulet kan lave underkategorier, har jeg opdelt på denne måde, da der ellers ville blive alt for mange produkter under et. Jeg har egentlig ret bevidst lavet stor skrift for at den skulle skille sig ud fra anden tekst på siden, men jeg vil da overveje om det har den ønskede effekt...

 

Tak )

 

AAA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)