Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketingshjælp kvit og frit!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner på Amino.

Jeg har i periode forsøgt at finde nye projekter at kaste mig over, og ikke mindst bruge en masse tid og energi på. Desværre har tingene ikke faldt helt til min side, og jeg føler ikke jeg har nok at lave.

Efter nogle år hvor jeg har beskæftiget mig rigtig meget i musik og underholdningsbranchen, og stået for en hel del planlægning, strategi,  og ikke mindst markedsføring har jeg en del erfaring og kendskab efterhånden. På trods af min unge alder har jeg prøvet mere end de fleste og derfor ikke prøvet blot at sidde stille. 

Da jeg har meget tid i overskud, og ønsker mit eget konsulent firma viser resultater, vil jeg tilbyde at hjælpe 1-3 forskellige virksomheder med deres strategi, markedsføring og drage nytte af mit netværk, ganske gratis! På den måde håber jeg at vise og kan referere til min hjælp er gavnlig, til fremtidige kunder.

Som sagt, har prøvet lidt af hver så ikke blot en branche jeg holder mig til. Tør du give mig chancen, eller gør din virksomhed, så er du mere end velkommen til at kontakte mig!
Om der bliver sendt en faktura eller ej, ligger jeg lige meget i arbejdet og ikke mindst for at understøtte min påstand om jeg kan hjælpe mange, til en meget fair og overkommelig pris, men denne gang GRATIS!

Håber at høre fra jer :)

//
Sune 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hej sune,

Jeg er interesseret i at høre mere, du må gerne kontakte mig når det passer på 40 606 223.

Ser frem til at høre fra dig.

Vh nils
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 15:18

Hej Nils.

Du er mere end velkommen til at sende mig en mail med lidt om dig / din virksomhed og hvad du kan bruge hjælp til. Så kan jeg sætte mig ind i det og give dig et kald :)

//

Sune 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)