arbejder lidt med forbedringer i online booking delen hvor det skal bruges er på min side www.stripdanmark.dk kan dette laves så ved hver eneste booking igennem min stripper side fratrækkes på kontoen inden på siden når en stripper har godkendt aftalen når kontoen i minus trækkes renter jeg kan godt selv lukke booking delen dem som ikke betaler så 100% fuld automastik behøver det ikke at være hvordan laves dette lettest mulig findes der et system som fungere som mobil kontoer så kan jeg bare overføre der over hvad beløb der trækkes og inden på siden godkender de aftalen ved at afkrydse i wordpress ved den booking der er udfyldt for alle bookinger ligger inden i systemet , det skal dog laves så hver kun kan se sine egene bookinger det kan også laves de får en mail og de godkender booking får et links til siden og den del af siden de kan kun se deres egen booking så kan jeg selv opdatere inden i det system at der er fratrækket x kroner i kontoen , de skal gerne kunne sætte kroner ind online med dankort det vil måske skal der laves et andet online bookings system på siden der let kan administrere bookinger måske findes der noget i forvejen , jeg tænker noget ligne et system hvor der er bruger adgang hver eneste til deres del og de har kun deres del og kan klikke godkende ligesom man gør når man booker et hotel værelse , men her skal også ligge bookingerne og data må ikke som hotelbooking system vise optaget når den tid taget da en model får flytte jobs og jobbets variere meget hvor lang tid og hvor langt imellem jobs så visse optaget når kan skal dette system ikke visses som det gør i hotel booking systemer har kigget på lidt før af sådanne systemers jeg ved godt både med betaling hvad skyldner i jobs er det 2 dele et godt booking system søges et godt økonomi system søges hvor hver bruger kan indbetale søges lavet dette indlæg første i denne her kategori da jeg søger råd til hvordan det bedste laves og om sådan et online booking system findes og et økonomi system betaler gerne for opsætning af system så det fungere perfekt |
hvordan jeg tænker nemmeste det laves erotisk danser modtager en mail kun noget af mail by og tidspunkt og shows type intet telefon nummer gade navn og nummer
de sender retur ok , jeg fratrækker på deres konto vis går i minus skal de indbetale kroner vis skal have resten af jobs data
det bedste er de man kan loggen ind i wordpress hver model og de kan se alle deres bookinger så er der mere tjek på tingene system i det
derved 2 ting forbedre lidt booking systemet og dette system hvor de indbetaler kroner på det skal laves så konto ikke kan gå i minus dog sene jobs bookinger gives data men vis ikke kommer betaling skal der kommer renter og gebyr på så opstilling skal være i dette her økonomi system
så søger 2 ting
1 bookingformular forbedringer
2 et økonomi systemet som hver eneste strippere skal kunne loggen ind på og se om konto er minus og sætte kroner med sit dankort modeller må kun se sin egen konto
vis kun kan svare den ene ting okay eller hjælpe alt hjælpe råd tages mod
budget regner med ikke der forud betales mere end 5000 kroner men det bliver også med kontrakt med tid og vis kun kan hjælpe den ene ting er det den ting du kan lave for mig