Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online booking system og et godt regnskab system hvad fungere godt til mine behov

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

arbejder lidt med forbedringer i online booking delen

hvor det skal bruges er på min side www.stripdanmark.dk

kan dette laves så ved hver eneste booking igennem min stripper side fratrækkes på kontoen inden på siden når en stripper har godkendt aftalen når kontoen i minus trækkes renter  

jeg kan godt selv lukke booking delen dem som ikke betaler så 100% fuld automastik behøver det ikke at være

hvordan laves dette lettest mulig findes der et system som fungere som mobil kontoer så kan jeg bare overføre der over hvad beløb der trækkes og inden på siden godkender de aftalen ved at afkrydse i wordpress  ved den booking der er udfyldt for alle bookinger ligger inden i systemet , det skal dog laves så hver kun kan se sine egene bookinger

det kan også laves de får en mail og de godkender booking får et links til siden og den del af siden de kan kun se deres egen booking

så kan jeg selv opdatere inden i det system at der er fratrækket x kroner i kontoen , de skal gerne kunne sætte kroner ind online med dankort det vil  

måske skal der laves et andet online bookings system på siden der let kan administrere   bookinger måske findes der noget i forvejen , jeg tænker noget ligne et system hvor der er bruger adgang hver eneste til deres del og de har kun deres del og kan klikke godkende ligesom man gør når man booker et hotel værelse , men her skal også ligge bookingerne og data

må ikke som hotelbooking system vise optaget når den tid taget da en model får flytte jobs og jobbets variere  meget hvor lang tid og hvor langt imellem jobs så visse optaget når kan skal dette system ikke visses som det gør i hotel booking systemer har kigget på lidt før af sådanne systemers 

jeg ved godt både med betaling hvad skyldner i jobs er det 2 dele

et godt booking system søges

et godt økonomi system søges hvor hver bruger kan indbetale søges

lavet dette indlæg første i denne her kategori da jeg søger råd til hvordan det bedste laves og om sådan et online booking system findes og et økonomi system betaler gerne for opsætning af system så det fungere perfekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:07

hvordan jeg tænker nemmeste det laves erotisk danser modtager en mail kun noget af mail by og tidspunkt og shows type intet telefon nummer gade navn og nummer

de sender retur ok , jeg fratrækker på deres konto vis går i minus skal de indbetale kroner vis skal have resten af jobs data

det bedste er de man kan loggen ind i wordpress hver model og de kan se alle deres bookinger så er der mere  tjek på tingene system i det

derved 2 ting forbedre lidt booking systemet  og dette system hvor de indbetaler kroner på det skal laves så konto ikke kan gå i minus dog sene jobs bookinger gives data men vis ikke kommer betaling skal der kommer renter og gebyr på så opstilling skal være i dette her økonomi system

så søger 2 ting

1 bookingformular forbedringer

2 et økonomi systemet som hver eneste strippere skal kunne loggen ind på og se om konto er minus og sætte kroner med sit dankort modeller må kun se sin egen konto

vis kun kan svare den ene ting okay eller hjælpe alt hjælpe råd tages mod

budget regner med ikke der forud betales mere end 5000 kroner men det bliver også med kontrakt med tid og vis kun kan hjælpe den ene ting er det den ting du kan lave for mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:33

rykkere system nødvendige da der kommer jobs i sidste øjeblik og da det kan være omfattende holde styr på og da man har en del omkostninger i tid ellers rykkere dem er det meget nødvendigt man kan lave sådan et system for det er meget tidsbesparende for en og det styrker ens troværdighed over for modeller at der så enkelte kan visse der er styr over tingene og der rykkes på dem måde

vis koster flere 100.000 kroner at udvikle et større system med der tænkes med manuel pbs og har en god ordning der må gerne give input til en nem ordning til at holde styr på alle tingene vis koster de beløb må i gerne skrive da man så kan gøre det nemmere for mig at køre det over alle mine sider fotomodel danser stripunderviser med mere kan de betale over en løsning for der er meget holde styr på

kan godt ligge et beløb vis fungere mine venner støtter mig gerne når de kan se det gør det fungere bedre for mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:38

vis koster meget at udvikle skriv endelige , jeg er villige til gerne give et godt beløb vis det er godt booking og økonomi system vis flere 100.000 kroner skriv gerne det skal bare fungere så man bruger minimal tid vis det koster meget da tid er penge og vis folk skal side lave ting manuelt koster det også tid så det skal også gennemtænkes når man vælger en løsning

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33

grund data alt hvad det nuværende kan klik i ind kig på vores profil måske kan der arbejdes med det nuværende booking system

kunden udfylder

godkende

bede om

navn

adresse

gade veje nummer

by

telefon nummer

dato år måneden klokken

shows type

uniform valg

privat

er hverv

fest type

tillæg besked

stripper modtager sms med booking der er kun by shows type uniform valg tidspunkt dato i sms intet andet

stripper modtager oveni mail

kunden modtager mail at booking er modtaget de får snarlige besked om stripper har tid

ved ok stripper fratrækkes x kroner deres konto i det oprette økonomi system de kan betale med dankort over min shop prestashop  den er lavet

stripper kan loggen i ind se deres bookinger og hvad sagt ok de kan også tjekke om der står kroner på deres konto

vis i kan levere eller har forslag til en løsning er i velkommen til at skrive i tråden

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kaldes vel en monolog Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

Remydk:

Det kaldes vel en monolog Big Smile

der er ikke mange der skriver så jeg forklare det bedre og bedre , jeg tror det ikke er forklaret godt nok når der ikke er nogle respons i tråden eller dem som kan levere de er bare ikke aktive , men der burde findes nogle som kan skrive hvem så kan levere

vis der er noget der ikke forstårs i vedr min opgave må i meget gerne skrive i tråden

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:02

Jeg forstår ikke et ord ihvertfald, så jeg forstår godt der kommer uddybende indlæg.

Måske har Michael selv læst sine indlæg og konstateret at det er svært at forstå hvad der menes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36

Jørgen Olsen:

Jeg forstår ikke et ord ihvertfald, så jeg forstår godt der kommer uddybende indlæg.

Måske har Michael selv læst sine indlæg og konstateret at det er svært at forstå hvad der menes.

super hvad forstår du ikke , eller er det kun det første indlæg du ikke forstår ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)