Har nu efter et stykke tid i virksomheden (ca. 6 måneder) erfaret at mange synes lønsystemer er noget underligt noget, og man har mange forskellige preferencer.
Lige pt. benytter jeg mig af Multidata (Dataløn) som egentlig fungerer godt, men dog er en smule dyrt.
Hvad har i andre af erfaringer?
Hvem skal man vælge og hvad må det koste ca. pr. medarbejder at køre løn??
Nu har jeg siddet og kigget på Danløn, havde godt haft dem i tankerne tidligere, kan det være rigtigt man ikke kan ringe til dem, men kun maile? - eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det?
Hvad med deres bruger interface, umiddelbart ser det ikke helt logisk ud??
Plus til danløn. Logisk og let når du har lavet netsaftale (skal printes og underskrives i banken som faxer til nets) Integration så alt konteres til relevante konti korrekt i flere systemer
Du kan ikke ringe men deres support under hjælp svarer inden meget kort tid (under en time normalt) og er superhjælpsomme Vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER