Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der har erfaring med o-desk, fiverr og lign. sites og link building

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ønsker at få lavet noget SEO og linkbuilding til en af mine sider. Jeg har rimeligt styr på hvordan jeg skal skrive teksten på min egen side, men ønsker at outsource link-building delen til ex. o-desk eller lignende sites. Er der nogle der har erfaring med dette. Er kun interesseret i såkalt white hat ops, og altså ikke computer-genererede links.

Min bekymring går bl.a. på sproget, da det er et dansk site jeg skal have seo optimeret. Gør det en forskel, at de sikkert link.builder fra engelske blogs og sites?

Mvh

Centralisten

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej.

Jeg har brugt odesk til mange opgaver. Men vær på vagt det er meget svingene kvalitet du for. Alle der tilbyder at lave opgaver til 2 dollar er tit meget dårlige til det/ eller har en anden opfattelse af kvalitet. Jeg har en fast Inder jeg bruger til link building som gør det rigtig godt.

SEO tekster på engelsk ercder også mange der gør fint.

Et lille fif er at du i dit job opslag på den nederste linie skriver et kode ord, de skal skrive i deres ansøgnings felt. Så kan du let sotere alle dem fra, der bare sender en standard ansøgning til 1000 job fra.

Men somsagt gå efter dem med højrer takster dacdu for hvad du betaler for!

Mvh
Donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 07:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Centralisten:

Jeg ønsker at få lavet noget SEO og linkbuilding til en af mine sider. Jeg har rimeligt styr på hvordan jeg skal skrive teksten på min egen side, men ønsker at outsource link-building delen til ex. o-desk eller lignende sites. Er der nogle der har erfaring med dette. Er kun interesseret i såkalt white hat ops, og altså ikke computer-genererede links.

Min bekymring går bl.a. på sproget, da det er et dansk site jeg skal have seo optimeret. Gør det en forskel, at de sikkert link.builder fra engelske blogs og sites?

Hej, 

Du vil sikkert finde mit indlæg her på Google+ interessant: 

https://plus.google.com/u/0/107018355063274719222/posts/GGYY7zjcYuy

Endnu et rigtigt spændende emne fra +Mikael Rieck Kousgaard og +Søren Riisager:  
Gæsteblogging

http://www.antphilosophy.com/hvordan-gaesteblogger-en-webshopejer/

Faktisk har jeg selv og mit team i år arbejdet benhårdt på at knække koden og få gæsteblogging til at fungere optimalt.

Vi har fokuseret på gæsteindlæg for danske hjemmesider, som markedsføres på engelsksprogede gode blogs.
Altså gæsteindlæg på engelsk med en spændende historie med dansk vinkel.

Det kan godt lade sig gøre, men som alt muligt andet godt, er det svært! :)

Jeg overvejer at tilbyde vores hjælp til den slags markedsføring til danske website-ejere, så send mig gerne en besked, hvis det har din interesse.

Hvis du er tvivlende overfor blandede webægteskaber (relationer mellem sites på dansk og engelsk), så hør det her podcast: 
http://www.antphilosophy.com/linkbuilding-engelske-danske-sites/

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Jul 12
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 08:46

Hej igen.

Tak for jeres respons, det er nogle gode fif.

I kølvandet på jeres svar er der opstået et par spørgsmål.

Hvis man deltager i en blog (kommentere herpå), så spørger de tit om Navn, mail og website. Hvis man skal lave god link-juice, har jeg så forstået det rigtigt, hvis man bruger www.eksempel.dk sammen med de søgeord man gerne vil findes på i kommentar feltet? Eller er det nok når man har indtastet sin www adresse i "spørge feltet", og bare kommentere i kommentar feltet med sine søgeord?

Håber det giver mening :-)

Tilmeldt 22. Jul 12
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 09:03

Ens søgeord er selvfølgelig i en kontekst :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:16

Centralisten:
Hvis man deltager i en blog (kommentere herpå), så spørger de tit om Navn, mail og website. Hvis man skal lave god link-juice, har jeg så forstået det rigtigt, hvis man bruger www.eksempel.dk sammen med de søgeord man gerne vil findes på i kommentar feltet? Eller er det nok når man har indtastet sin www adresse i "spørge feltet", og bare kommentere i kommentar feltet med sine søgeord?

Hvis du kommenterer på en blog, skal man passe pokkers godt på at man ikke ser spammy ud for blogejeren. 

Inkluderer man sit søgeord i sit navn, skriver man links i kommentarfeltet osv, risikerer man lynhurtigt at blive markeret på Akismet-filterets liste over spammere. Og så er det slut med at kommentere på næsten alle blogs. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Jul 12
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 09:48

Hvordan link-builder man så? Blogs er vel en stor del af link building?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Centralisten:

Du opfører dig bare pænt, skriver dit navn hvis du bliver bedt om det. En naturlig linkprofil består ikke udelukkende af links med søgeordet i ankerteksten. Husk at dine blog-kommentarer skal give værdi til bloggen, ikke kun til dig selv ;-)

Husk også at linkbuilding ikke kun er at kommentere på blogs.

/Brian

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:58

Centralisten:

Man kan sagtens link builde en smule via blogkommentarer, men de fleste som prøver det opfører sig som en elefant i en glasbutik og så er det bedre at lade være eller at lade erfarne folk om arbejdet. :-)

Men ellers kan man fx linke via gæsteblogindlæg, som jeg skrev og linkede til højere oppe i tråden. (tag dig tiden til at høre de to podcasts - den er givet godt ud)

Og hvis du har mere tid til at blive klog på linkbuilding, så er der en kæmpe tråd her med videoer og links til godt læsestof hele vejen gennem tråden:

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Tilmeldt 22. Jul 12
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 10:18

Tak for jeres respons. Jeg har lyttet til de fleste af deres podcast, men mangler faktisk sjovt nok de to du snakker om. 

Tak for links til dine video'er. Dem må jeg lige tjekke ud.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)