Få google til at glemme min side...
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Andreas Baran
Skrevet
08-08-2012 kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Alle, vil høre om der er nogle der ved hvordan man kan få google til at "glemme" min side igen.
Det der er sket er at jeg har lavet en side og testet den online, uden nogen robot.txt fil, og derfor har google indexeret nogle af mine systemfiler, som jeg ikke synes at folk behøver at kunne se igennem google:-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
08-08-2012 kl. 23:48
Svar
DU kan bede google om at slette sider i google webmaster tools. Det plejer at gå ret hurtigt, men du skal være bekræftet ejer af siden før du kan.
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Andreas Baran
Skrevet
08-08-2012 kl. 23:52
Svar
Har set denne mulighed, men da vi snakker om en del sider ville jeg helst udenom dette:-) Men kan godt være jeg bare må bide i det sure æble og komme igang:-)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Sillas Sixten
Fra
Sillas
Skrevet
17-08-2012 kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Andreas
Hvorfor ikke bare lave en Robot.txt fil?
En nem måde at lade Google gå udenom dine systemfiler på, ville være at lave en disallow frase i din robot.txt fil.
Eksempel vis:
*User-agent:
Disallow: /systemfiler/
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Andreas Baran
Skrevet
17-08-2012 kl. 15:41
Svar
Hey, har lavet en Robot.txt fil, men har lavet den efter google har indexseret siderne. Kan robot filen gøre det med tilbagvirkende kraft?
Svar
Tilmeldt 18. Mar 10
Hvis det haster ville jeg bruge webmaster tools.
Svar
Tilmeldt 16. Mar 06
IT-Konsulenten
Skrevet
17-08-2012 kl. 16:26
Svar
Hey, har lavet en Robot.txt fil, men har lavet den efter google har indexseret siderne. Kan robot filen gøre det med tilbagvirkende kraft?
Nej, men vil Google ikke deindexere siderne, når filen efterfølgende er oprettet og Google bot'en kommer forbi igen ?
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Andreas Baran
Skrevet
17-08-2012 kl. 22:01
Svar
Ved det ikke, prøver lige at se på det og skal nok poste her i tråden, hvis det bliver deindexeret. Så andre ved det til fremtidig brug:-)
Svar