Hej Kenneth. Indtil videre begge dele :-) Min side er amerikansk, og jeg har lige pt. valgt facebook, twitter, digg og YouTube. Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg? Dbh Thomas |
TT Tekstforfatter:Kenneth Wellin:Af ren nysgerrighed: :-) Er det brugen af en G+ side du har fravalgt? Eller er det også brugen af g+ sociale ikoner på siden? (dem kan man jo sagtens have, uden at have en G+ side)
dbh
Kenneth
Hej Kenneth.
Indtil videre begge dele :-) Min side er amerikansk, og jeg har lige pt. valgt facebook, twitter, digg og YouTube. Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg?
Dbh
Thomas
man behøver faktisk være aktive der , men kan nøjes med logoet der og alle der mener man levere god service plusser jo en og det kræver jo ingen tid du skal være social aktive der , så det er bare få ikonet på siden da det er en fordel og oveni kan folk se man bliver anbefalet af andre mennesker det giver jo kunder i sidste ende
desuden tror jeg også google plus er kommet for at blive så at bruge ingen tid på den på men nøjes med den gode service der motivere andre til plusse er ganske gratis og vi alle lever jo af at levere den bedste service så det er ekstrem motiverende med sådan et logo på siden og husk oveni google belønner så den gode service man leverer nu