Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til info vedr. opstart af nyt rekrutterings bureau/vikarbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er her mon nogen der kan komme med info vedr. hvordan man opstarter et nyt rekrutteringsbureau (skal skaffe medarbejdere til firmaer).

Jeg har allerede talt med ca. 20 firmaer, der ønsker min hjælp/firma hjælp for, at kunne finde medarbejdere. Firmaerne er alle firmaer, der har kontor i udlandet. Firmaer ved bare ikke hvordan de skal få fat på bl.a. danskere, svenskere, nordmænd, som de ellers gerne vil have fat på.

Mvh.

Sander Pennerup

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 18:01

Hvis de skal arbejde for dit firma (vikarbureau) skal du sørger for at alt personalejura er på plads. Det er alt fra ansættelseskontrakter, personalepolitik, løn etc.

Den del kan jeg hjælpe med. Da jeg er ny og skal have opbygget min kundekreds, så jeg skal nok have have rimelige priser :)

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:02

Hej Carl.

Nej medarbejdere skal ikke arbejde for det rekrutteringsbureau jeg gerne vil opstarte.

Dealen er, at rekrutteringsbureauet får 10% af medarbejderløn pr. mdr. medarbejder er ansat. Denne deal er helt alm. i det pågældende land hvor firmaer, der ønsker min hjælp har kontor.

Rekrutteringsfirma skal "blot" finde medarbejdere i Skandinavien dvs. formidle kontakten.

Så for hver medarbejder, der skaffes og ansættes... skal mit firma så have 10 % af lønnen pr. måned.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)