Kan se på deres side at de er løbet tør for den "dims" du stikker kortet i, men du kan stadig købe deres app til ganske få kroner og på den måde modtage kort. Der mener jeg at kunden selv skal skrive deres data ind på telefonen og så kører det :-)
Der var iZettle som var en genial løsning, men de røg i modvind hos Visa og kan nu ikke længere bruges til Visakort, hvilket er stort set alle kort i Danmark.
Det undrer mig godt nok.. Jeg så en der brugte det i går på en lille cafe ved stranden, og han fik da godt nok kørt en hel del betalinger i gennem med kort. Om det så var med visa, mastercard eller noget tredje ved jeg ikke, men de handlende var i hvert fald danskere! :-)
Jeg skal på keramik marked og kunne godt tænke mig at kunne modtage dankort betalinger.
Er det ikke noget med, at der er kommet noget nyt, hvor man kan modtage betaling via sin I-phone?
Som andre skriver er iZettle stoppet med at modtage Visa og dermed Visa/Dankort. Et alternativ kan være at leje en dankortterminal: http://www.dkonline.nu/produkter/dankortterminaler/korttidsleje/c-24/c-84