Et andet godt tip er at mennesker ikke køber produkter - de køber resultater, fordele og løsninger. Spørg dig selv - "Hvad er det som jeg sælger en løsning på"? Er det at kæresten siger: "Hold kæft du dufter dejligt" eller er det at veninderne siger: "Er de dig som dufter så godt" Forestil dig at du er kunden og sig til dig selv: Jeg er en mand. Jeg er 25 år. Jeg går på en videregående uddannelse. Jeg bor i København. Jeg har mødt en pige som jeg rigtig godt kan lide. Jeg vil gerne have at hun synes jeg er lækker og ikke mindst dufter godt - BANG - DU HAR LØSNINGEN.
Jeg tror det vil give dig meget mere hvis du får mere indhold i din banner - så vidt jeg kan se er det det samme budskab som vi får af vide 3 gange med 3 forskellige billeder. Og hvilken målgruppe repræsentere dine billeder - har du tænk på om din målgruppe ikke skulle kunne identificere sig med dem på billederne?
Her kunne der med fordel være en god video - enten hvor du byder velkommen og forklarer lidt om siden eller sætter fokus på et produkt/mænd/kvinder/børn/unge/teenagere/ældre og derefter bed dem om at skrive sig op til dit nyhedsbrev mod at de får adgang til noget - hemmeligheder fra London. Mennesker elsker at film - tænk på dig selv - vil du ikke også hellere se en video end læse en a4 side? Det tror jeg de fleste af os vil :-)
Jeg kan ikke lige lade være med at spørg hvordan dit system er opbygget når en kunde køber et produkt? Er det vejen ganske traditionel? Hvis den er - har jeg er tip som kan gøre salget meget mere værdifuldt.
Når en kunde køber en parfume til f.eks. 300 kr., får de så inden de betaler et tilbud om også et købe en parfume til 500 kr.? Hvis ikke - får de så heller ikke et tilbud om at købe en parfume til 100 kr.?
Uanset kan det booste din forretning at lave enten et upsell eller et downsell. Du skal lige vide at ca. 20% siger ja tak til en af delene - tænk på alle de produkter du kan sælge blot ved at tilbyde dem et produkt mere inden købet er afsluttet - se det koster dig ikke en krone :-)
Et andet godt tip er at mennesker ikke køber produkter - de køber resultater, fordele og løsninger. Spørg dig selv - "Hvad er det som jeg sælger en løsning på"? Er det at kæresten siger: "Hold kæft du dufter dejligt" eller er det at veninderne siger: "Er de dig som dufter så godt" Forestil dig at du er kunden og sig til dig selv: Jeg er en mand. Jeg er 25 år. Jeg går på en videregående uddannelse. Jeg bor i København. Jeg har mødt en pige som jeg rigtig godt kan lide. Jeg vil gerne have at hun synes jeg er lækker og ikke mindst dufter godt - BANG - DU HAR LØSNINGEN.
Jeg tror det vil give dig meget mere hvis du får mere indhold i din banner - så vidt jeg kan se er det det samme budskab som vi får af vide 3 gange med 3 forskellige billeder. Og hvilken målgruppe repræsentere dine billeder - har du tænk på om din målgruppe ikke skulle kunne identificere sig med dem på billederne?
Her kunne der med fordel være en god video - enten hvor du byder velkommen og forklarer lidt om siden eller sætter fokus på et produkt/mænd/kvinder/børn/unge/teenagere/ældre og derefter bed dem om at skrive sig op til dit nyhedsbrev mod at de får adgang til noget - hemmeligheder fra London. Mennesker elsker at film - tænk på dig selv - vil du ikke også hellere se en video end læse en a4 side? Det tror jeg de fleste af os vil :-)
Det med at sætte en video ind på forsiden, har jeg faktisk gået og spekuleret på. Min eneste frygt er, at jeg ikke kan få videoen til at se professionel nok ud, og det skræmmer eventuelle kunder væk. Jeg kan sagtens se ideen i, at sælge en løsning og ikke et produkt. Jeg vil tænke over hvad du har skrevet, og måske implementere nogle at tingene. :)
Vejen den er helt traditionel ja. Kan godt se hvad du mener, problemet opstår bare i, at jeg ikke kan programmere sådan noget. Jeg må se om der findes et tillægsmodul, til min webshop som kan klarer opgaven. :) Ellers må opgaven outsources :D
Det med video skal du overhovedet ikke være bange for!
Tænk på dig selv - når du ser en video på YouTube tænker du ikke på om videoen er prof lavet, om lyset er rigtigt osv. Hvad husker du? - om det var en god video eller ej. Altså om du fik noget værdi - et grin, en følelse osv.
Jeg kan anbefale Final Cut som redigeringsprogram (1700 bobs i Apple Store) og du kan få et ok kamera for under 5000 kr. Jeg kan sagtens guide til at lave en mini video som ser prof ud - det er faktisk det mindste. Effekten vil være kæmpe stor :-)
Det med video skal du overhovedet ikke være bange for!
Tænk på dig selv - når du ser en video på YouTube tænker du ikke på om videoen er prof lavet, om lyset er rigtigt osv. Hvad husker du? - om det var en god video eller ej. Altså om du fik noget værdi - et grin, en følelse osv.
Jeg kan anbefale Final Cut som redigeringsprogram (1700 bobs i Apple Store) og du kan få et ok kamera for under 5000 kr. Jeg kan sagtens guide til at lave en mini video som ser prof ud - det er faktisk det mindste. Effekten vil være kæmpe stor :-)
Hej :)
Vil overveje det, dog har jeg adgang til et hd kamera. Indtil videre har jeg lavet et par film, dog med en meget begrænset redigering. Se dem evt. på min YouTube channel: http://www.youtube.com/lugsusTV
Altså ja, du kan sagtens tillade dig at kontakte journalister, med henblik på at få dem til at skrive om din virksomhed - men du skal huske på at journalister får mange henvendelser af den slags, af virksomheder der gerne vil have at de skriver en artikel om dem.
Du må meget gerne lave et nyhedsbrev til min nyhedsside, der er også mulighed for at sætte et link.