Hej alle Aminoer! :) Jeg er webshop ejer. Jeg sælger parfumer, hudpleje og en masse andet. Udover det, er jeg Erhvervsøkonomi studerende på Aarhus Universitet.. Som mange af jer sikkert ved, har man ikke særlig mange penge, som studerende, jeg har da før fået leverpostejmadder morgen, middag og aften. :) Jeg ønsker et boost i mit salg på min webshop, men som jeg lærte for langtid siden, kræver det som udgangspunkt penge, for at tjene penge. Derfor skriver jeg, for at modtage gratis råd om hvordan, jeg kan forbedre min shop, så jeg kan få et øget salg. Min største stopklods må være markedsføringen, jeg arbejder på SEO, og indgår aftaler med andre hjemmeside ejere, om markedsføring på deres side. Det er noget som kan gøres forholdsvis billigt. Men jeg syntes ikke det batter nok. - I dag havde jeg en samtale med en medarbejder fra LogBuy som flere sikkert kender. Jeg syntes at deres koncept er rigtig godt, og var selv medlem af dem via min gamle arbejdsplads. Derfor kunne jeg godt tænke mig at være med i det fællesskab, men prisen for en nogenlunde aftale, er 12.500,- For nogle et meget lille beløb for god omtale/markedsføring, men for en studerende, er det 3 huslejer. Nogle erfarne Aminoer, der vil kigge på min side, samt skrive et par sætninger om, hvordan de syntes jeg kan udvikle min webshop. På forhånd mange tak, fortsat god dag til alle. Med venlig hilsen Kasper K www.lugsus.dk Kan også kontaktes på kakn@lugsus.dk |
Den lette løsning er selvfølgelig at låne 100.000,- i banken, men jeg ønsker ikke at optage nogle lån, før jeg skal ud og købe et hus. :)