Ja fandt din tråd 2. Jeg vil selvfølgelig forsøge at få blokkeret, dem som trafikken kommer fra. Var det noget i gjorde selv i jeres Adwords konto eller var det noget Google sørgede for?? Allerehelst vil jeg gerne finde ud af præcis hvem der laver dette. Som du er lidt inde på, kan det være en af vores konkurrenter?? Vi ranker fint på diverse søgninger omkring Microsoft på de ting vi tilbyder. Men ved ikke om det er muligt at finde frem til dem via IP adressen som har besøgt siden?? /Flemming |
Agent:Ja fandt din tråd 2.
Den gav en anelse mere indsigt.Jeg vil selvfølgelig forsøge at få blokkeret, dem som trafikken kommer fra. Var det noget i gjorde selv i jeres Adwords konto eller var det noget Google sørgede for??
Allerehelst vil jeg gerne finde ud af præcis hvem der laver dette. Som du er lidt inde på, kan det være en af vores konkurrenter?? Vi ranker fint på diverse søgninger omkring Microsoft på de ting vi tilbyder. Men ved ikke om det er muligt at finde frem til dem via IP adressen som har besøgt siden??
/Flemming
Jeg udfyldte en formel et eller andet sted på googles sider, kan desværre ikke huske hvor eller hvad den hed, der var én der sendte mig linket.
Jeg kan ikke se hvad jeres konkurrent skulle få ud af at sende trafik til jer, og jeg kender ikke adwords specielt godt.