Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem fanden er det der betaler min adwords?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja fandt din tråd 2.
Den gav en anelse mere indsigt.

Jeg vil selvfølgelig forsøge at få blokkeret, dem som trafikken kommer fra.  Var det noget i gjorde selv i jeres Adwords konto eller var det noget Google sørgede for??

Allerehelst vil jeg gerne finde ud af præcis hvem der laver dette. Som du er lidt inde på, kan det være en af vores konkurrenter?? Vi ranker fint på diverse søgninger omkring Microsoft på de ting vi tilbyder. Men ved ikke om det er muligt at finde frem til dem via IP adressen som har besøgt siden??

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:31

Agent:

Ja fandt din tråd 2.
Den gav en anelse mere indsigt.

Jeg vil selvfølgelig forsøge at få blokkeret, dem som trafikken kommer fra.  Var det noget i gjorde selv i jeres Adwords konto eller var det noget Google sørgede for??

Allerehelst vil jeg gerne finde ud af præcis hvem der laver dette. Som du er lidt inde på, kan det være en af vores konkurrenter?? Vi ranker fint på diverse søgninger omkring Microsoft på de ting vi tilbyder. Men ved ikke om det er muligt at finde frem til dem via IP adressen som har besøgt siden??

/Flemming

Jeg udfyldte en formel et eller andet sted på googles sider, kan desværre ikke huske hvor eller hvad den hed, der var én der sendte mig linket. 

Jeg kan ikke se hvad jeres konkurrent skulle få ud af at sende trafik til jer, og jeg kender ikke adwords specielt godt. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 08:34

Nej tanken var, at vi jo har et dagligt max forbrug og når det er brugt vises de jo ikke mere - og hvis de kan blive brugt på ligegyldige klik - så..

Men tror nu heller ikke helt på det - men et eller andet skal ændres. Må have fat i Google!

Skal nok skrive en opdatering her, når vi finder en løsning.

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)