Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre på min webshop? :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i den sidste tid været igang med at gøre min webshop endnu bedre, og forhåbentlig er den blevet det. 

Det som jeg især gerne vil have feedback på er brugervenligheden på sitet :)

Jeg ser frem til at høre hvad jeg kan gøre bedre!

www.spacepoint.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

I første omgang burde du lave linket til din side til et ordenligt link, både af hensyn til søgemaskiner, men også for at gøre det mindre besværligt at gå ind på den for os Amino brugere.

Det første der slog mig, da jeg klikkede ind på din side var, at det skulle tage mig så lang tid, at finde ud af hvad du egentlig sælger. Måske burde du overveje at bruge den tekst, som kommer frem, når man holder musen henover dine kategorier i menuen, mere aktivt på din forside.

Jeg har også fundet et par fejl. B.la. kommer der to éns knapper frem, når man gerne vil sammenligne produkter. Desuden er der et par stavefejl, samt tegnsætning du skal ha set på over det meste af siden.

Du må endelig ikke tage det som et surt opstød, prøver blot at hjælpe =)

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas

Der var engang en der sagde at det ikke handlede om hvor mange funktioner man kunne proppe ind på sin side, men hvor mange man kan tage ud. Siden kommer lynhurtigt til at virke rodet med menuer i begge sider, og mange af punkterne er, som jeg ser det, helt unødvendige. Den store facebook like hvor man kan se en masse af medlemmerne. Liste med producenterne, når der kun er 2 producenter. De mest solgte produkter når der er så få. Kategorierne er både i siden og i toppen.

Det fjerner noget fokus fra de ting du gerne vil have folk gør, køber produkter og tilmelder sig nyhedsprevet. Derudover er der også en masse søgemaskineoptimerings arbejde du kan gå i gang med, for at finde nogle flere kunder. 

Det er fedt at du er kommet igang, og butikken virker dejligt funktionel, det er jo meget cool, men optimering er en evig process, som man altid kan arbejde videre med. Jeg kan kun anbefale e-pusher og konverteringskarme som er 2 dejlige e-bøger når man står i en situation som din, og gerne vil optimere sin webshop selv. Det er hyggelig læsning, og mange års erfaring man får ned på et par timer.

God vind!

Mvh Niclas

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:17

Hej Andreas,

5 hurtige fra hoften...

- Jeg ville nok flytte "Information" ned i bunden af menuen.. Kategorierne er det vigtigste og skal derfor vaere oeverst.

- Jeg kan stort set ikke se tilmeldings boxene til dit nyhedsbrev i bunden - det er alt for moerkt

- oeverst i hoejre hjoerne har du 4 links - Home, Kontakt, Sitemap, Bogmaerke, 2 af dem har stort bogstav foerst, de 2 andre har ikke

- Du skal nok lige kigge paa dine produktbeskrivelser igen - der er en del smaafejl

- Der mangler et billede under "tilbud" paa flere sider inklusiv denne:  http://spacepoint.dk/da/vaegbeslag/19-vaegophaeng-til-ps3-gammel-model.html

/Nicolaj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24

udnyt bedre at google viser op til 70 tegn lige nu bruges kun et ord på flere af siderne

fodnoten er ikke let at læse når det er sort baggrund og grå tekst farve vælge en hvid tekst farve det ville gøre det nemmere at læse fodnotes teksten så

overveje google plus på siden det kan have en seo fordel

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det gør siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Her er lige de ting jeg faldt over (noget er nævnt før)

1: Det første jeg tænkte er: "Gad vide hvad du sælger.." Det skal du nok arbejde lidt på at få integreret i designet.

2: Når man klikker på USA flaget bliver skriften ikke ligefrem på Engelsk. Fjern den funktion hvis den ikke er aktiv.

3: Din informationsbox skal placeres et andet sted. Du vil gerne vise dine produkter, så de skal naturligvis være i fokus. Resten kan flyttes ned (evt i din bundramme.

4: Din bundramme er sort som kul, så man kan ikke se hvad der står i din nyhedsbrevstilmelding.

5: Kig på dine knapper: http://spacepoint.dk/da/best-sales  Det virker rodet at der ikke er ens design hele vejen igennem. Hvorfor er der kun "tilføj til kurv" knap på nogle produkter?

6: Placering af din søgeboks. Hvorfor er den ovre til højre? Den burde være placeret over din produktmenu, da man jo bruger den til at søge produkter med.

7: Du har rigtig meget presset ind på siden så du har nærmest ingen plads til din produkttekst: Se: http://spacepoint.dk/da/xbox-live-gold/10-xbox-live-gold-12-maneder.html Hvis jeg var dig så ville jeg droppe hele højre side med kurv / mest solgte og Facebook. Få rykket kurven op hvor dit søgefelt er nu, og udnyt i stedet bredden på shoppen til at lave et lækkert produktkort.

8: Synes du skal arbejde med dine knapper. De virker lidt hjemmelavede og såen lidt 90'er internet agtige..

Håber du kan bruge det og tager det positivt på din vej :-)

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)