Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny social hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Jeg er ejeren af en ny social hjemmeside http://soziallife.com

Jeg håber i lige ville prøve at kigge på den, og skrive hvad i synes om siden Smile

Grunden til den er lavet, det er for nogle venner og jeg, er blevet træt af facebook, at de bare sælger oplysninger videre, og derfor har vi lavet denne side.
Og efterhånden som den bliver større, laver jeg/vi flere funktioner, der ville komme lidt konkurrencer m.m. 

Jeg er i gang med at lave, så brugerne der ville ofre lidt tid på siden, kan tjene lidt penge. Jeg offentliggøre hvordan inden for en til to måneder.

Men det første er lige at få den igang først. Smile

Den er stadig under opstartsfacen. Så jeg/vi ville blive glade for at høre jeres mening.

På forhånd tak for hjælpen

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ligner alt alt for meget facebook

Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 19:59

Jeppe Steen Nielsen:

Ligner alt alt for meget facebook

Det er mest for at gøre det let for brugerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Enig med Jeppe. Forsiden er en ren Facebook "knockoff".

Idéen med et Facebook, hvor der ikke er det her informations race, er fin. Men uha uha uha, du skal godt nok sælge konceptet meget mere på forsiden, hvis folk skal gå fra facebook, baboom og lignende til din side.

Held og lykke

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:14

Puha alt alt alt for meget facebook over det, hvis i skal skabe noget nyt fremfor facebook skal i ikke gå i deres fodspor når det kommer til design. Benyt muligheden for, at lave noget bedre. Kig på funktionerne hvad i kan bruge og eventuelt udvikle nogen selve :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:16

Nøj jeg gad rigtigt godt være med, men kan desværre ikke da jeg ikke kan læse latin og derved ikke hakke fluebenet af og blive medlem :(

Så det er en slags facebook for folk som kan latin eller hvad?

Umiddelbart er der ikke ret mange ting som virker på siden, eller hvor der står ordentlig tekst.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:32

Jeg synes i skal passe på med at konkurrere med de store, med mindre du har budgettet til det.

Jeg ved at Microsoft's nye sociale side også er blevet en konkurrent for G+ og FB - det hedder http://www.so.cl/. Hvis du har budgettet så få udviklet dit helt eget script, og lad det være et netværk inden for en bestemt målgruppe - det kunne f.eks. være håndværkere som kan lære lidt af hinanden, og vise sine referencer på sin væg (bare et eksempel). Grunden til jeg siger det er, fordi jeg tror du skal have en unik ide - og ikke bare en kopiering af facebook.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjaaa hvad er der at sige

et standard phpfox social netværk

Der ser jo ikke meget anderledes ud fra deres DEMO

Så fra min side ved jeg ikke om det er godkendt arbejde måske en ommer på at finde noget andet
Det kan sagtens være et social netværk men det giver ikke god forretning at kopiere facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

der skal virkelige knokles der ud og med en hel anden siden med masse vis forbedringer

sprog laves om hvilken land du er og på din siden blandes engelske og latin samme det er godt nok lidt forvirrende jeg regner med i er fleste dansker på siden så hvorfor ikke starte op med en danske version det er noget lettere tror jeg vokse i danmark vis siden er på danske

jeg ville også lave et mere unikt design og image langt væk fra facebook og lave det unikt og bedre på alle mulig måder mere let bloggen nemmere ligge billeder på siden i alt prøve at gøre det bedre end at kopiere et andet konceptet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 00:11
Tak for jeres meninger, jeg tager imod det.

Jeg ville forsøge at lave nogle ting om, så den ligner lidt mindre facebook. Grunden til det, var at jeg tænkte det var nemt for alle at finde ud af, men jeg kan godt høre det nok ikke er det bedste at ligne helt så meget.

Jeg er stadig under opstartsfacen, så jeg vil lave lidt om de næste stykke tid, og håbe det bliver bedre. Jeg har også flere ideer der skal laves, men det kommer kun lidt efter lidt. Så det er ikke fordi den skulle ligne, og kunne bruges helt ligesom facebook.

Jamen hvorfor, ja det er fordi vi er trætte af at facebook snyder folk, og nogle gange sender noget til andre profiler, som man slet ikke selv har sendt. Og vi ville heller ikke sælge oplysninger videre, og vi kender nogle der var lidt trætte af "tidslinjen".

Men altså, jeg er også nybegynder, så jeg har meget at lære endnu, så jeg tager det hen af vejen. :) Jeg forstår godt jer der tænker at der er social hjemmesider nok, jeg er heller ikke færdig endnu langt fra. Der kommer mange flere funktioner, og det skal forhåbentlig hjælpe med at gøre siden, endnu mere unik i fremtiden.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)