Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun gls og ingen post Danmark??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg vil gerne lige høre jeres mening om at vi her hos Betweens.dk kun har en GLS fragt løsning og kunderne kan derfor ikke vælge post Danmark?

Fragten er billigere hos GLS, men tror i det vi taber mange køb på det?

Mvh. Betweens.dk 

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 18:56

Jeg tror selv jeg også ville tilbyde Post Danmark. Du kan lave en pakke aftale med dem, som gør at du får en meget billigere pris. Så ring til Post Danmark erhverv og hør hvad de kan tilbyde dig.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 19:02

Hej 

Ja jeg tror I vil tabe nogen køb, da der er nogen som gerne vil bruge Post Danmark.

Det kan bland andet være nogen som har haft en dårlig oplevelse med GLS, og defor gerne vil modtage deres post på anden vis.

Mvh. 

Marck

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:10

Hvorfor ikke bare have begge muligheder? Så kan kunderne selv vælge hvilken leveringsmetode de foretrækker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

spørgsmålet er godt...

Spurgte du mig sidste år havde jeg sagt gls

spørger du mig idag siger jeg post danmark

Problemet med GLS er at hvis folk ikke er hjemme i dagstimerne så kommer pakken ikke et sted hend hvor folk kan hente den, og når de har betalt for varen vil de gerne have den hurtigst muligt... helst dagen før de bestiller den.

Så skulle du gøre det at du satte Postdanmark på og skrev prisen
samt satte GLS på og skrev prisen, så folk selv kunne vælge.

Du SKAL ringe til gls, og få en aftale med dem om levering til deres pakkeshops rundt om i danmark, da den anden løsning ikke er holdbar. Således kan jeg hente mine pakker i Blockbuster, stereo Studio, Bilka o.l. faktisk før pakkebudet køre ud med de øvrige pakker i byen, og kan jeg tilmed spare penge så går jeg da gerne op i en butik jeg ved har åbent fra kl.10-22 fremfor et posthus der lukker 17,30

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 21:18

Det er ikke alle webshop platforme der tilbyder det.

Mvh

Marck

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 21:26

Carl Lorberg:
Du kan lave en pakke aftale med dem, som gør at du får en meget billigere pris

Skal man have et minimum antal pakker før man kan lave en sådan aftale med dem??

En billigere pris. Kan du give et bud på prisen hvis vi snakker normal pakker med maks vægt på 5 kg - det koster 82. kr med post Danmark ved normal pakke forsendelse!

/Agent 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 21:58

Ikke hvis din webshop platform tilbyder det, men jeg ved ikke hvis man kontakter dem direkte, så har de nok et minimum 

Mvh.

Marck

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Som også er nævnt, så er der utrolig mange der har en dårlig oplevelse med gls, mig selv inkl.

Det er især ordninger hvor de kommer og aflevere pakken hos dig, men som de ikke altid gør da det er dyrt. Der er ikke så mange penge i at aflevere en pakke privat, så mange gange smider de bare pakken til den næste. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået.

Så ofte vælger jeg PostDK, eller GLS med pakkeshops. Hellere betale en det ekstra og være sikke på pakken kommer 1-2 dage efter, end gls hvor man prøver lykken, og håber på pakken ikke blive smidt på fortorvet, eller hvad de nu finder på.

Og desuden, hvorfor ikke have begge 2 på? hvis muligt?

Hvis det var mig, ville jeg have kun 2 muligheder: gls med pakkeshop, og PostDK. Slut færdig :D

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:08

Agent:

Carl Lorberg:
Du kan lave en pakke aftale med dem, som gør at du får en meget billigere pris

Skal man have et minimum antal pakker før man kan lave en sådan aftale med dem??

En billigere pris. Kan du give et bud på prisen hvis vi snakker normal pakker med maks vægt på 5 kg - det koster 82. kr med post Danmark ved normal pakke forsendelse!

/Agent 

Da jeg arbejdede i Post Danmark, var det næste 50% som kunne spares. Men man skal skrive sig op til et x antal pakker om året.
Men de kan godt have en anden prisstruktur nu, men pakke post er et område hvor der er meget konkurrence, og derfor er Post Danmark interesser i at få lavet aftalen

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)