Ville høre om der er nogle der er frisk på at lave et samarbejde med mig det jeg godt kunne tænke mig at starte god ud fra start af hvis det self kan lade sig gøre derfor søger jeg håndværker virksomheder/virksomhed som er i okay drift da jeg ha et lille koncept jeg gerne ville i gang med det lyder til grin det jeg gerne vil i gang med men så hvis du vil høre mere og er frisk på det så lad os tage en snak søger nok mest en der vil investere i det jeg gerne vil igang med forat være helt præcis så hvis du vil det så lad os tage en nærmere snak jeg tænker hvis du har nogle ansatte så ville det gså være okay hvis det kunne komme så lang at jeg kunne låne nogle af dem hvis det self kan lade sig gøre hvis du er frisk på det så er jeg også frisk og enda frisk på at snakke procenter og løn osv der er mange muligheder som det kan ordnes på og vil gerne kunne nå frem til noget rimelig noget hvor vi begge to er tilfredse ogi starten bliver det kun et lille koncept men sener hen vil det udvikle sig til noget størere så hvis det lyder noget som du kunne være intresseret i så giv lyd fra dig men tænker lidt på at hvis du som står i spidsen og jeg står for min egen afdeling agtigt da jeg ikke er meget inde i papir arbejde og priser osv så skal bruge en masse hjælp men hvis du også gerne vil stå for det så kan vi sikkert godt lave noget der hedder halv halv da det vil være en stor hjælp for mig men som sagt der er flere måder at ordne sådan noget på som nogen gør arbejder sig ind i andre virksomheder osv lidt om mig er 24 år skulle mene jeg godt kan stå inde for at arbejde 12 timer om dagen men skal bare lige igang igen da jeg har gået 1 år på højskole så skal lige lægge stille og roligt men når det så er sagt ville jeg kunne mene jeg er typer der er en meget special type afen art og være og folk har svært ved at forstå mit problem men er også typen der arbejder til jobbet er færdigt og levere det der skal leveres og så præcist så muligt da jeg også er perfektunist vil jeg mene så tingne skal være iorden har hørt fra mange personer at jeg godt kunne blive en god chef er ikke er for hård ved folk og har respekt over for folk og deres problemer så det skulle heller ikke være noget problem da jeg tager hensynd i sidst ende em da jeg selv har mit problem så tager jeg også hendsyn til andre hvis de har det samme problem da jeg ved hvordan det er at ha det sådan som jeg har det det jeg skulle mene jeg kan stå inde fr 100 procent hvad jeg selv ved af er godt arbejde arbejde mange timer for at få det op at stå hvis det skulle startes fra bunden af blive ved med at arbejde til det tod på benene har en lille smugle forstand på aktier men ikke meget da jeg ikke har brug for det lige nu skulle mene jeg kan stå inde for at få en bedre økonomi ved renter men skulle mene på nogle område kan jeg godt skyde med skarpt ihverfald på udvidelse af virksomheder og økonomi skulle jeg mene men du må ikke hinge dig fast i det da der sikkert er nogle andre der er bedre til den slags som sagt men skulle mene at jeg har noget at skulle sige på nogle områder eller ihverflad komme med ideer til det også kan du tage stilling til de om det er rigtig eller forkert er ikke typen der kan sidde stille på en stol så det må du ikke forlange og jeg er ikke typen der er til byggemøder osv er typen der går lige på og hårdt men vil self gerne lære om de forskællige ting osv men i stille og roligt tempo er en type der ikke er til at kuste rundt med som sagt kan ikke lide dem der bestemmer som sådan jeg er typen at jeg syndes alle er på lige fod med hinanden det er mit problem og hvis det lige som overtrædes så er jeg ham der smutter meget hurtigt også kan vi tage den samale næste dag osv intet problem men vil også have mit prblem i fred hvis man kan sige det sådan da det er et meget stort problem for mig og har kæmpet med det i mange år og kæmper stadig med det og det vil bare ikke væk fra mig så hvis du er typen der kan leve md det så lad os tage en nærme snak om det lille koncept tror ikke jeg vil skrive så meget da du også skal have lidt spørgsmål til gode :) men er der noget jeg har glemt er du velkommen til at spøge ind self også om andre ting da det forhåbeligt ku vil gøre mig klogere og tænke i andre retninger er du velkommen til så vil jeg se om jg kan svare på det men er ikke den skarpeste kniv i skuffen :) |
wow hvad med nogle punktumer og kommer, det er meget svært at læse noget der ikke har punktummer???