Hej Fun4Couples.
Jeg har tidligere haft en smule arbejde, med at interviewe eksotiske modeller som har været i Playboy og andre dyre blade. I den anledning kom jeg rundt på rigtige mange
website, i research-øjemed! (jaja, der er sikkert nogle som griner, men det VAR altså research!

)
Jeg vil først og fremmest anbefale jer:
- I skal have lavet grafik som er tilpasset jer, jeres butik og hvad I vil udstråle.
- I skal droppe alt hvad der hedder standardløsninger.
- I har et fedt navn, det skal udnyttes bedre. Tænk på at få lavet et unikt
logo, kun til jer som er lavet og fremtænkt/designet af professionelle mennesker, som arbejder med nøgleord, tænker abstrakt og kreativt og som har fingeren på pulsen.
- Opsætning af jeres website, kan gøres meget bedre for de besøgende kunder. Dvs., at finde
links, opsætning af billeder (hvilke typer billeder der er, kan også optimeres) og det er alt sammen med henblik på, at I giver kunderne en mere behagelig oplevelse) :) Derudover kunne det være spændende at se nærmere på den generelle opsætning og så også detaljerne.
- Oftest ligger der MANGE følelser gemt i arbejdet, med sit personlige website - hvad enten det er firma eller privat. Derfor kan man nemt komme til at træde forkert, når man gerne vil rådgive. Men det er altid med de bedste intentioner og fordi jeg og mange andre art directors og designere har set utallige af erotiske websites, og ud fra et professionelt synspunkt. Altså "Hvad sælger? Hvad sælger ikke? virkemidler? Farver? Differentiering " m.m.
Hvis I ellers søger lidt løsninger, er I meget velkommen til at kontakte mig/mit firma og se hvad vi kan gøre :)
Glæder mig til at følge udviklingen med jeres website/
webshop! :)