Jeg undrer mig lidt over hvor hurtigere iværksætterne her på amino er til at finde frem til hvor mange gange jeg har startet noget og utrolig hurtigere til at komme med kritik.
Tror at alle som har startet noget som iværksætter, godt ved at det kan være udfordrenende at få økonomi, nuværende job osv. til at hænge sammen med en virksomhed og at der også nogle gange skal et par mislykkedes projekter til før der kommer en success.
Nu har jeg aldrig lukket noget ned uden at give mine kunder pengene tilbage og der ikke nogle som har mistet data eller stået uden webhotel, det har jeg sikret mig og serverne er kun blevet lukket efter flere varsler. Jeg har sågar også købt webhoteller til kunder som ikke havde mulighed for at finde noget tilsvarende uden at det så var dyrerer.
Hverken leverandører eller kunder har nogensinde tabt noget på at handle med mig, det normale ved en virksomhedslukning er at dem som ejer selskaber løber fra regninger og forpligtigelser, men det er altså ikke tilfældet med det jeg har lavet.
Syntes godt vi her på amino kan være lidt bedre til at støtte op om hinanden også når det ikke går så godt.
Jeg har haft en del kunder som har været kede af lukningen af LiNUXwebhotel.dk og har derfor besluttet at fortsætte driften. Det er stadig usikkert om der kommer til at blive solgt webhoteller, men tjenesten bliver ikke lukket, driften forsætter på min regning.
For at rette lidt op på omdømmet omkring gratis hosting, så kan det da godt være jeg begynder at tilbyde lidt ekstra sådan helt gratis ;-) he he