Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Hej Kenneth.

Det er så fantastisk, det er også kun 1måned siden han lavede denne tråd.

Dette er endnu et tegn på at små gratis webhoteller skal man holde sig fra.

jeg tror det er samme person denne her tråd før og lukket også ned  , dog vis ikke er korrekt ret mig meget gerne http://www.amino.dk/forums/t/169749.aspx?PageIndex=1 og http://www.amino.dk/forums/t/142919.aspx?PageIndex=1 og måske andre gange også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:33

Mikael christiansen:
jeg tror det er samme person denne her tråd før og lukket også ned  , dog vis ikke er korrekt ret mig meget gerne http://www.amino.dk/forums/t/169749.aspx?PageIndex=1 og http://www.amino.dk/forums/t/142919.aspx?PageIndex=1 og måske andre gange også

Han har gjort det op imod 10 gange... folk hopper i hver eneste gang, blot fordi det er gratis

/Henrik

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:43

Michael R. Gertz:

Hej Kenneth.

Det er så fantastisk, det er også kun 1måned siden han lavede denne tråd.

Dette er endnu et tegn på at små gratis webhoteller skal man holde sig fra.

Henrik Nielsen:
Han har gjort det op imod 10 gange... folk hopper i hver eneste gang, blot fordi det er gratis

Tjaaa...gratis eller ej. Jeg giver gerne "de små" en chance. Mange af de nuværende store har jo også været små en gang. Jeg har adskillige webhoteller rundt omkring, som jeg gladeligt betaler for. Og webhoteller er generelt så billige idag, at det såmænd ikke er de få kroner et billigt webhotel koster, der gør, at jeg indimellem også afprøver nogle af de gratis (eller næsten gratis) hoteller, som dukker op indimellem. Der er jo fordele ved, at have sine sider spredt mellem forskellige hoteller - og så kan man også følge med i, om der ind imellem dukker en ny "helt fantastisk" service op Smile Men jeg vil selvfølgelig give Michael R. ret i, at det er noget af en hurtig ændring, på kun 1 mdr. Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:46

Personligt er jeg af den holdning at jeg ikke vil bruge gratis webhoteller. simpelthen af denne grund, har du betalt lidt for det, så har webhotellet også forpligtet sig i den anden ende. og lukker ikke bare på denne måde.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 17:57

Michael R. Gertz:
Personligt er jeg af den holdning at jeg ikke vil bruge gratis webhoteller. simpelthen af denne grund, har du betalt lidt for det, så har webhotellet også forpligtet sig i den anden ende. og lukker ikke bare på denne måde.

Tja, det er jo ikke alle, som fik det omtalte webhotel gratis. Der er også nogle, som har betalt for det. Dem tilbyder Peter pengene tilbage i den mail han har sendt rundt - så om man har betalt lidt eller ingenting, gør jo ikke, at man er garderet mod en lukning .....

dbh
Kenneth

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg undrer mig lidt over hvor hurtigere iværksætterne her på amino er til at finde frem til hvor mange gange jeg har startet noget og utrolig hurtigere til at komme med kritik.

Tror at alle som har startet noget som iværksætter, godt ved at det kan være udfordrenende at få økonomi, nuværende job osv. til at hænge sammen med en virksomhed og at der også nogle gange skal et par mislykkedes projekter til før der kommer en success.

Nu har jeg aldrig lukket noget ned uden at give mine kunder pengene tilbage og der ikke nogle som har mistet data eller stået uden webhotel, det har jeg sikret mig og serverne er kun blevet lukket efter flere varsler. Jeg har sågar også købt webhoteller til kunder som ikke havde mulighed for at finde noget tilsvarende uden at det så var dyrerer.

Hverken leverandører eller kunder har nogensinde tabt noget på at handle med mig, det normale ved en virksomhedslukning er at dem som ejer selskaber løber fra regninger og forpligtigelser, men det er altså ikke tilfældet med det jeg har lavet.

Syntes godt vi her på amino kan være lidt bedre til at støtte op om hinanden også når det ikke går så godt.

Jeg har haft en del kunder som har været kede af lukningen af LiNUXwebhotel.dk og har derfor besluttet at fortsætte driften. Det er stadig usikkert om der kommer til at blive solgt webhoteller, men tjenesten bliver ikke lukket, driften forsætter på min regning.

For at rette lidt op på omdømmet omkring gratis hosting, så kan det da godt være jeg begynder at tilbyde lidt ekstra sådan helt gratis ;-) he he

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen, jeg vil gerne støtte lidt op omkring Peter: Jeg oprettede et webhotel hos LiNUXwebhotel.dk og det kører super!

Og selv om Peter har (haft) planer om at lukke ned, har han informeret om det flere måneder i forvejen, så der har været god tid for alle til at flytte. Og han har også fra starten tilbudt pengene tilbage til de, som har betalt. Så eneste anke fra min side er, at Peter overvejer at lukke ned - for det kører faktisk temmelig godt.

dbh
Kenneth

Tilmeldt 2. Oct 12
Skrevet kl. 09:42

Tak Kenneth

Det lukker ikke ned, føler min ære er lidt i spil her og hvis kunderne er glade for det, så må der også være et fornuftigt grundlag for at køre driften videre.

Nu vil jeg få noget arbejde for hånden, så jeg deltager nok ikke mere i tråden her før engang iaften.

Hav en god dag.

;-Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:21

pnilsson:
Hverken leverandører eller kunder har nogensinde tabt noget på at handle med mig, det normale ved en virksomhedslukning er at dem som ejer selskaber løber fra regninger og forpligtigelser, men det er altså ikke tilfældet med det jeg har lavet.

Hej Peter,

Først vil jeg sige, at det da er prisværdigt med dit gåpåmod. :-)

Men når det er sagt, så er der altså andre omkostninger end betalingen for hosting på et webhotel, når man vil have sin hjemmeside sikkert og stabilt hostet. Man skal kunne regne med, at hjemmesiden forbliver online, også på den lidt længere bane, så man ikke skal spilde tid (og penge) med at flytte/reetablere hjemmesiden på et andet hotel, hvis en given nystartet webhotel-udbyder beslutter at lukke efter kort tid.

Derfor satser jeg selv kun på professionelle hostingudbydere, som ligesom signalerer, at de også er der i morgen.

Hvis du selv gør det samme, vil du måske også, på den lidt længere bane, kunne få fat i de mere rentable kunder.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Oct 12
Skrevet kl. 12:19

Det kan jeg godt forstå, men det er lidt forskelligt hvad folk har behov for.

Men jeg har nu aldrig leveret dårlige oppetider trods den lave pris.

Måske har priserne været for lave i forhold til kvaliteten... og så ender det jo med et tab.

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)