men det er faktisk lige meget om man kan sige at man har ringet 4 gange og mødt en tlf. svarer
Tror ikke du har forstået mit forslag - de 10 udvalgte virksomheder skal du lade være testen af hvordan de virksomheder behandler deres tlf. opkald!
Og som det fremgår ja så er det en kendsgerning at virksomhederne er dårlige til at behandle deres tlf. opkald.
Så hvis du ringede til dem og fandt at netop også deres tlf-betjening var i en ringe forfatning ja så havde du chancen for at tale med den efterspurgte person - men men ............... du ved vist bedst selv!
men det er faktisk lige meget om man kan sige at man har ringet 4 gange og mødt en tlf. svarer
Tror ikke du har forstået mit forslag - de 10 udvalgte virksomheder skal du lade være testen af hvordan de virksomheder behandler deres tlf. opkald!
Og som det fremgår ja så er det en kendsgerning at virksomhederne er dårlige til at behandle deres tlf. opkald.
Så hvis du ringede til dem og fandt at netop deres tlf-betjening også var i en ringe forfatning ja så havde du chancen for at tale med den efterspurgte person - men men ............... du ved vist bedst selv!
Nej, jeg havde ikke forstået det, men tror den er hjemme nu.. du mener en slags "mystery shopper" kald hvor vi tester og hvis den så er dårlig så tilbyder vi at hjælpe..
Hmm.. kan godt se din pointe, men tror jeg selv ville føle mig lidt snigløbet ved den metode, jeg skal i hvert fald lige tygge lidt på den....
Men alt andet lige... så har vi altså ringet til rigtigt mange hvor der ER en dårlig service og de ved det godt, men vil alligevel ikke overgive det til andre.
Jeg tror måske Pouline har fat i noget meget vigtigt: telefonpasning er faktisk meget vigtigt, og det er svært for folk at overgive det til andre, også selv om de ikke selv kan varetage det tilfredsstillende.
Lige det punkt har vi nok undervurderet når vi har talt med folk.
Hej Mette, Spændende projekt - hvor jeg ser et stort potentiale for håndværkerne....MEN dette er en svær gruppe, som kræver ihærdighed. Og mine egne erfaringer at det er meget svært at gøre noget mod disse via tlf. Jeg har ofte måtte ringe 3-5 gange for bare at få en aftale for yderlig præsentation af produkterne. MEN får man først et personligt møde, så er der mulighed.
Få evt en PM eller annonce i fagblade !
Jeg ville satse på andet end udelukkende telefonen.
Ja, håndværkerne er en gruppe der har god brug for det, men de ER svære.
Som nævnt er der en samarbejdsaftale lige på trapperne, vi skal bare være ude af ferieperioden, så bliver den skudt i gang, og det er netop inden for dette felt (bl.a.) så jeg håber det giver noget, jeg er i hvert fald spændt :-)
For min skyld må du gerne ringe til mig og lade som om jeg er en tilfældig kunde. Så skal jeg nok fortælle dig om der er noget i din salgstale der kan forbedres :)
Det vil slet ikke kunne svare sig for os, for vi har rigtigt mange mindre kunder, og dvs vi skal lægge alt for meget for hver booket møde i forhold til hvad vi får ind bare de første par mdr.
Men vi kan godt mærke at meget har ændret sig her efter ferien, og det går meget bedre nu.
Vi har desuden været så heldige at få nogle gode samarbejdsaftaler i hus, så dem forventer vi os en del af.
Så ikke så meget mere canvassalg her, heldigvis :)
det skal lige siges at hvis du vælger et telemarketing firma at sælge for dig, så skal du aldrig forvente at tjene noget på nye kunder de første par måneder.
så alt afhængig af hvad du har af produkter så kan det godt betale sig for dig men forvent ikek fortjeneste i starten