Hej, jeg er ved at lave en større rejseguide, hvor alle verdens lande er med. Selvom jeg har rejst en del, og har en del rejseerfaring fra diverse bizarre lande, så kommer jeg alligevel rimelig til kort når jeg skriver om mange af landende. Derfor søger jeg folk som er kloge på nogle specielle lande, altså måske har du rejst meget i Namibia, og ved alt om landet? Eller har du boet et halvt år på Pitcairn øerne? Så vil jeg meget gerne høre fra dig :-) Det gælder faktisk alle lande/territorier i verden. Jeg skal have opbygget min guides med fed information om f.eks. Hvordan man får visum? Hvordan man bedst muligt kommer til landet? Steder man skal se i landet? Diverse insider information? Hvornår det er bedst at besøge landet? Det er lidt op til dig, hvad information som er relevant. Kunne være kanon hvis der var nogle som ville dele lidt information. Som tak kan jeg linke til dig via siden, hvis du har en side som relaterer til den. Eller måske fra en af mine andre sider. Kan også måske give noget gavekort til brugskunst, eller du kan få dit navn på siden :-) Det kan også være du bare syntes det er så spændende at skrive om, at du slet ikke kan lade være, så ville det også være en stor hjælp :-) Det er til denne rejseguide. De er overhovedet ikke færdig endnu, så lad dig ikke skræmme væk. Siden har det mål at den skal sparke røv, og virkelig hjælpe de folk som besøger den. Du er meget velkommen til at sende en mail til info@rejstil.dk - hvis du vil hjælpe/samarbejde. Mvh Jesper |
Har fået 2 rigtig fine henvendelser, som jeg er sikker på bliver til noget godt.
Tror Filippinerne og Rusland er dækket nu. Men der er en del andre steder at vælge mellem, hvis det er ;-)
Hvis der er nogle som kunne tænke sig at samarbejde med mig på andre måder, så er i også meget velkommen til at kontakte mig!