Jeg er blevet kontaktet af trådstarter med tilbud om at købe hans ydelser via privat besked herinde, og jeg har lavet et hurtigt baggrundstjek selv. Jeg er ret godt hjemme i sikkerhedsbranchen selv, jeg har aldrig hørt hans navn og jeg kan ikke finde noget nogen steder med hans navn på der linker ham til sikkerhed eller blot til it, derimod er han mange steder linket til håndværkerbranchen og hans ApS er et tømreselskab:
ANDERS AHRENKIEL ApS
Cvr-nr:
10142512
Branche:
433200 Tømrer- og bygningssnedkervirksomhed
Jeg vil godt lige understrege at der kan være en fornuftig forklaring bag, men umiddelbart virker det suspekt og når du forsøger at sælge sikkerhedsanalyser på den her måde er det enormt vigtigt at du virker troværdig og akkrediteret. Du vil f.eks. heller ikke være særlig tryg hvis du på vej til operationsstuen får at vide at lægen der skal operere på dig er tidl. slagter. :-)
Du har fuldstændig ret ! Men derfor er der ikke noget der holder en tilbage for at gå i partnerskab med nogle hårde tekniske drenge, hvor jeg tager mig af den forretnings mæssige del ! Det er der mange der gør på tværs af brancher !
Du vil f.eks. heller ikke være særlig tryg hvis du på vej til operationsstuen får at vide at lægen der skal operere på dig er tidl. slagter
Jeg ville nu være mere tryg ved en slagter der er blevet læge. Han kan sit håndværk!... selvom jeg har lige så stor tiltro til lægen der kun har den boglige del.
Du har fuldstændig ret ! Men derfor er der ikke noget der holder en tilbage for at gå i partnerskab med nogle hårde tekniske drenge, hvor jeg tager mig af den forretnings mæssige del ! Det er der mange der gør på tværs af brancher !
Anders. Du må ikke udsmykke et firmanavn med ApS hvis det ikke er registreret. Så vidt jeg kan se så er der ikke noget der hedder Inetsecurity ApS med CVR 10142512. Hvis det derimod er et binavn til dit andet ApS så skal dette stå på jeres hjemmeside.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for dit input, vi har indsendt til erhverv og selskabs styrelsen ang. Binavn, men den med at det skal fremgå med det oprindelig navn var jeg ikke klar over, det bliver rettet til tak for info !
Dog er vi ved og gøre klar til et selvstændig selskab :)
Anders. Du må ikke udsmykke et firmanavn med ApS hvis det ikke er registreret. Så vidt jeg kan se så er der ikke noget der hedder Inetsecurity ApS med CVR 10142512. Hvis det derimod er et binavn til dit andet ApS så skal dette stå på jeres hjemmeside.
hmm, det er ikke så smart, det er vigtigt at kunder kender ejerforhold og dermed kan tage stilling til evt. risiko.
Hvis det er kompetencerne du tænker på, så kan der fremsendes CV samt kopi af certificeringer på alle teknikerne. Alle vore teknikere er certificeret indenfor Sikkerhed (Microsoft certificeringer, Certified Essential Hacker osv. osv.) Plus de kan kode deres egne exploits, og behersker sprog såsom, C, C++, Ruby, Python osv.
Ang. Sælgere, så er der mange i branchen som ikke er IT Eksperter men som kan være bindeleddet mellem teknik og salg og sørge for at kunden kommer i mål, dette ser jeg kun som et stort plus !
Tak for dit input, vi har indsendt til erhverv og selskabs styrelsen ang. Binavn, men den med at det skal fremgå med det oprindelig navn var jeg ikke klar over, det bliver rettet til tak for info !
Dog er vi ved og gøre klar til et selvstændig selskab :)
Super at du er klar over det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvis det er kompetencerne du tænker på, så kan der fremsendes CV samt kopi af certificeringer på alle teknikerne. Alle vore teknikere er certificeret indenfor Sikkerhed (Microsoft certificeringer, Certified Essential Hacker osv. osv.) Plus de kan kode deres egne exploits, og behersker sprog såsom, C, C++, Ruby, Python osv.
Ang. Sælgere, så er der mange i branchen som ikke er IT Eksperter men som kan være bindeleddet mellem teknik og salg og sørge for at kunden kommer i mål, dette ser jeg kun som et stort plus !
Hvis vi når dertil så vil jeg nok tage et møde med jer, certificeringer er fint, men ikke noget jeg går op i.
Iøvrigt tror jeg ikke at hackerne har nogle certificater, de er selvlærte og deres styrke er at de brænder for det de laver.
Nu tilbyder jeg lowcost webhosting og jeg tror ikke mine kunder er interesseret.
Syntes heller ikke jeg oplever så mange hackede sites mere pga. fejl i wordpress etc.
Større firmaer har behov vil jeg mene og måske amino ikke er det rigtige sted at få kontakt til dem.
Du har ret i at certificeringer ikke altid er et must, dog på den anden hånd skader de absolut heller ikke og have.
Jeg er dog ikke helt enig i din betragtning ang, at det kun er store kunder der har brug for sikkerhed. Prøv og søg på hack her på amino og se hvor mange der var oppe på tå spidserne da meebox havde nogle servere hvor alle hjemmesider blev hacket. Selvfølgelig en blog som bare beskriver hvad familien laver, eller små tips og tricks er selvfølgelig ikke forretnings kritisk som eks. en shop er ! Lad os sige en shop får stjålen alle brugernavne og adgangskoder og disse bliver lækket på nettet, hvor mange af deres kunder tror du kommer igen ? Og hvor mange tror du der bruger samme kode på nettet ?
Anyways, du er altid velkommen til enten og komme forbi os, eller vi kan kigge forbi dig, vi har ihvertfald altid kaffe på kanden, og du kan se vores kontor, og møde nogle af nørderne :)