Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 Billige kontorpladser i Viborg udlejes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg står over for at skulle flytte i kontor inden længe, og har i den forbindelse været ude og kigge på lokaler. Jeg har i den forbindelse fundet nogle rigtig billige lokaler, som ligger godt placeret i Viborg tæt på ringvejen. 

Kontoret er total ca. 34 m2 fordelt på 2 rum, og jeg tænker at der kunne placeres 2 arbejdspladser i hvert rum altså 4 total.

Jeg synes at det er et rigtig fedt miljø som er i bygningen for kontoret er placeret, der er blandt andet et fælles møderum som alle lejere kan booke sig ind i. Der er også en kantine med køkken, køleskab etc. 

Jeg tænker at prisen for en arbejdsplads vil ligge på omkring 1200 Kr ex. moms.    Prisen inkluderer fælles arealerne, forbrug, og internet.

Evt. kan kontoret også møbleres, så man blot kan rykke direkte ind med sin pc.

Jeg håber at der er nogle af jer aminoer som måske kunne være friske på at være med til at starte et mindre dele kontor / kontorfællesskab.

Billeder vil tilgå om et øjeblik :)

Jeg kan kontaktes via pb. her på amino, eller på telefon 28 96 08 19.

MVH
Mark 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:47

Og hermed lidt billeder af lokalerne.

Som i kan se er det ene lokale i pæn stand, hvor imod der skal ordnes lidt i det andet. Det vil der selvfølgelig blive gjort noget ved inden vi flytter ind. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:18

Jeg bumper lige i håb om at der skulle være nogle interesserede, som får øje på tråden. Smile

Jeg har allerede en henvendelse fra en gut som kunne være interesseret, så ville jo være super fedt hvis vi lige kan finde en enkel eller to mere som er klar :)

MVH
Mark 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:38

Jeg prøver lige at bumpe endnu engang, det kan da ikke passe at der ikke er nogen i Viborg som kunne bruge en billig kontorplads :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:39

Så har jeg fået endnu en henvendelse, så ville være kanon hvis der var en enkelt iværksætter mere som kunne bruge en billig kontorplads i Viborg, så vi kan skabe et lille hyggeligt fællesskab :)

MVH
Mark 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)