Hej Aminoer, Jeg står over for at skulle flytte i kontor inden længe, og har i den forbindelse været ude og kigge på lokaler. Jeg har i den forbindelse fundet nogle rigtig billige lokaler, som ligger godt placeret i Viborg tæt på ringvejen. Kontoret er total ca. 34 m2 fordelt på 2 rum, og jeg tænker at der kunne placeres 2 arbejdspladser i hvert rum altså 4 total. Jeg synes at det er et rigtig fedt miljø som er i bygningen for kontoret er placeret, der er blandt andet et fælles møderum som alle lejere kan booke sig ind i. Der er også en kantine med køkken, køleskab etc. Jeg tænker at prisen for en arbejdsplads vil ligge på omkring 1200 Kr ex. moms. Prisen inkluderer fælles arealerne, forbrug, og internet. Evt. kan kontoret også møbleres, så man blot kan rykke direkte ind med sin pc.
Billeder vil tilgå om et øjeblik :) Jeg kan kontaktes via pb. her på amino, eller på telefon 28 96 08 19. MVH |
Og hermed lidt billeder af lokalerne.
Som i kan se er det ene lokale i pæn stand, hvor imod der skal ordnes lidt i det andet. Det vil der selvfølgelig blive gjort noget ved inden vi flytter ind.