Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalings løsning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg er i fuld gang med at gøre alt klar til en ny webshop, er jeg simpelthen komplet forvirret hvad angår betalings løsning?

Har hældt lidt til paypal, e-wire, men kan kunderne betale der uden at skulle have en konto de respektive steder? og kan se Epay er et modul? hvor man også skal have Euroline indløsnings aftale, eller misforstår jeg det? Jeg søger det naturligvis så billigt som muligt, men skal heller ikke være noget bras.

Men ønsker ikke at benytte NETS før at jeg ved om der er penge i mit projekt.

Hvad har i af erfaringer? Jeg ved der er flere indlæg der omhandler dette. Men ændrer ikke på min forvirring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 07:58

Hvis du vælger at indløse alle dine kort (inkl. Visa/Dankort), gennem fx. Euroline (SEB Bank), er der mange penge at spare i forhold til PBSNets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 7-9 bankdage hos PBS / Nets). 

Fx. er Euroline gratis at komme i gang med (oprettelse og årsafgift = 0) og deres behandlingstid på ansøgninger er på kun ca. 14 dage. Man kan læse mere om dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (og bestille deres ansøgningsskema med det samme). 

eWire og PayPal er betalingsformer, hvor brugerne har konto hos dem ja og skal altid ind over deres system. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:39

Thomas Pedersen:
eWire og PayPal er betalingsformer, hvor brugerne har konto hos dem ja og skal altid ind over deres system.

Min erfaring med PayPal er, at man ikke behøver have en konto ved dem. Man kan godt bare indtaste sine kortoplysninger og betale.

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:32

Hej colaflaskeN

colaflaskeN:
Har hældt lidt til paypal, e-wire, men kan kunderne betale der uden at skulle have en konto de respektive steder?

Hos ewire skal dine kunder IKKE have en konto før de kan betale. De kan godt oprette en konto, men det er ikke et krav.

colaflaskeN:
Men ønsker ikke at benytte NETS før at jeg ved om der er penge i mit projekt.

Hvis du opretter en erhvervskonto hos ewire, slipper du netop for dette. Du kan oprette en Business Light (Koster  395,- i oprettelse) og derefter er der kun transaktionsgebyrer. Dem kan du finde her: http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light/business-light-priser.aspx

Hvis du vælger at oprette en ewire business light konto kan du, bogstavelig talt, være i gang om 10 minutter.

Hvis du har spørgsmål omkring ewire, skriv gerne til mig privat.

Mvh
Thomas Vestergaard
(Ewire medarbejder)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)