Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igen NETS svindel.... men hvorfor ikke får lidt sjovt ud af det

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som overskriften siger så har jeg fået en email at min kode til mit VISA kort er ugyldig eller noget i den dur

Så jeg valgte venligst at svare på deres email, på DANSK :-)

Her er e-mailen:

Hejsa
Lad mig fortælle dig et par ting din f...... stupide nar
NETS i Danmark vil aldrig, ALDRIG, nogensinde sende sådan en email ud hvis der er problemer med mit VISA kort. 
Hvis jeg var kunde hos NETS så skulle jeg have en virksomhed hvilket jeg ikke har, igen en amatør agtig fejl
Min visa kort fungere meget fint og jeg brugte den i dag...Så hvad skal jeg bruge denne email til???
Så kære r........, hvis i vil tage røven på nogen sæt jeg venligst ind i tingene i stedet for det her amatør shit
En anden ting til sidst er, at næste gang så send e-mail fra en dansk email adresse i stedet for fransk.
Hvad har NETS med frankrig at gøre når de ikke engang operere i Frankrig???
Skulle der være nogle andre spørgsmål så ser jeg frem til at høre fra jer igen
Med venlig hilsen
Ser frem til at se hvad de svarer og om deres Google Oversæt giver dem mening
I holdes opdateret
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Jeg tvivler på du får noget svar, men det kan være de sætter fluehak i "aktivitet" for din mailadresse, og dermed øger mængden af spam :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 17:59

ShopWithSocks.com:
Jeg tvivler på du får noget svar, men det kan være de sætter fluehak i "aktivitet" for din mailadresse, og dermed øger mængden af spam :-)

Okay det vidste jeg så ikke men har fået svar at e-mail adressen er vist forkert

Så meget for det men ellers plejer jeg at bare slette og blokere disse emails

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

De er hamrende ligeglade..
Jeg har engang prøvet noget lignende hvor jeg tog lidt pis på dem og fik følgende tilbage:

"We will get you funny man"

Brug hellere din tid på noget produktivt.

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  FraudID ApS Skrevet kl. 18:26

Det er ligesom de indere der ringer fra Windows Customer Service og fortæller der er problemer med din PC. Vi nåede ikke engang at have vores private telefonnummer i 14 dage inden de ringede (er nu slettet fra telefonbogen ;-) ).

Simpelthen utroligt, men der er helt sikkert nogen der hopper på et hvilken som helst scam :-(

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E T:
Så meget for det men ellers plejer jeg at bare slette og blokere disse emails

Det lyder fornuftigt. Hvis du gerne vil more dig over en scammer, så er denne ret sjov The Powerbook Prank

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:09

Kristian Stephansen:
Det er ligesom de indere der ringer fra Windows Customer Service og fortæller der er problemer med din PC

Nej den er vist god nok. Jeg havde problemer med min pc en dag, og de ringede og forsøgte at hjælpe mig.

Desværre kunne problemet åbenbart ikke løses, og nu har jeg fandme også problemer med mit dankort ;o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:11

Der er jo en grund til at de sender dem, for der er mange som hopper på det. Det er det samme med de afrikanske "kvinder" som ´har elsket dig "long time" og bare lige skal have dig til at sende dem 2000,- til deres syge mor eller til rejsen og her er der stadig mange som falder for det.

Vh jimmi

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 08:24

ShopWithSocks.com:
Det lyder fornuftigt. Hvis du gerne vil more dig over en scammer, så er denne ret sjov The Powerbook Prank

Jeg har læst den tråd og synes den var meget sjov og underholdende

Som nævnt tidligere i tråden så plejer jeg at slette disse emails og blokere den

Men denne gang ville jeg bare se om hvad der ville ske hvis jeg svare dem...Der skete intet udover at jeg fik en meddelse om at e-mail adressen var forkert eller ikke eksisterede

Derefter fik jeg samme e-mail men fra en anden adresse... Og så gad jeg ikke mere

Men kunne da være sjovt at se hvis de svarede for at se hvor langt man kunne komme 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)