Du kan også prøve en WordPress plugin ved navn Display Widget.
Den har jeg benyttet mange gange på WordPress sites.
Hvis du helt vil undgå widgets i siden, så indholdet fylder hele bredden, kan du prøve at benytte sideskabelonen ved navn "Full-width" i dit WordPress theme, kaldet Confidence.
Du kan se et eksempel på en side i fuld bredde i samme theme - Confidence - her under Examples - Pages - Fullwidth.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du kan også prøve en WordPress plugin ved navn Display Widget.
Den har jeg benyttet mange gange på WordPress sites.
Hvis du helt vil undgå widgets i siden, så indholdet fylder hele bredden, kan du prøve at benytte sideskabelonen ved navn "Full-width" i dit WordPress theme, kaldet Confidence.
Du kan se et eksempel på en side i fuld bredde i samme theme - Confidence - her under Examples - Pages - Fullwidth.
Dbh. John
Hej John - Ved jeg godt, men under sideskabeloner kommer der simpelthen ikke sideskabelon som hedder "full-width", kan jeg virkelig ikke forstå.
Hej John - Ved jeg godt, men under sideskabeloner kommer der simpelthen ikke sideskabelon som hedder "full-width", kan jeg virkelig ikke forstå.
Mvh Simon Andersen
Det kan jo være, at de oprindelige ejere af sitet har fjernet skabelonen.
Har du adgang til at hente temaet Confidence igen hos udbyderen Themeforest, så du kan snuppe fullwidth sideskabelonen fra tema-pakken?
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har du adgang til at hente temaet Confidence igen hos udbyderen Themeforest
Hvordan finder jeg ud af om jeg har det, har nemlig fået en til at sætte temaer op på webhotel osv. :)
Mvh Simon Andersen
Du kan jo spørge vedkommende, der har sat det op. Eller du kan prøve at oprette en opgave på det i AminoFreelancer. Der er sikkert masser af WordPress-kyndige, som kan hjælpe med en for dem relativt let opgave. :)
Dbh. John