Hej Amino´er I skal naturligvis, som nogle af de første have tilbudet om at markedsføre Jer med den helt nye enkopsløsning med kaffe fra OneCafé. Enkopsløsningen, som er udviklet af en dansker ved navn Lars Bendix, fungere på den måde, at du har en beholder, hvor der hænger en pose. Beholderen hænges på kaffekoppen, så posen hænger ned i koppen. Nu tilsætter du kogende vand, hvor efter du lader kaffe stå og trække til du mener den er stærk nok. Så trækker man op i den lille snor. Vandet bliver vredet ud af posen og posen samles i beholderen. Beholderen kan så stilles på bordet uden den drypper og du har alletiders kop friskbrygget kaffe. Vi giver nu Jer Aminoer mulighed for at markedsføre Jer selv ved hjælp af denne geniale løsning. I kan nemlig få Jeres eget firmanavn på beholderen eller hvad i nu ønsker. Denne form for markedsføring er genial, da folk somregel altid kan huske, hvor de sidst fik en god kop kaffe og med vores løsning opnår man en kop kaffe, der er bedre end filterkaffe, i det kaffen er i berøring med vandet hele tiden. ![]() På billedet ser i løsningen, der hvor der står OneCafé har I mulighed for at få Jeres brand. Det er muligt at få produceret helt ned til 1000 stk. med Jeres brand, men den mest optimale pris I kan opnå er ved køb af min. 100.000 stk. I er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere information, samt hvis I ønsker priser. Skulle I bare have lyst til at købe løsningen som den er, uden Jeres eget brand, så er I også meget velkommen til at kontakte mig. Læs evt. mere om vores kaffeløsning på www.onecafe.se Med Venlig Hilsen Mikkel Skovlund OneCafé International AB |
Hvilket ressourcespild for een kop kaffe.