Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler søger en god CMS-løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer,

Jeg leder efter en god og stabil CMS-løsning, hvor jeg ud over at systemet skal være stabilt og leverandøren tilgængelig, også gerne vil have en gratis licens til eget brug, således at jeg kan bruge min egen hjemmeside som fremvisning af hvad systemet kan. Rent design mæssigt må man gerne kunne vælge mellem nogle gode standard skabeloner, men der må gerne være mulighed for individuelt design, hvis en kunde måtte ønske dette.

Til orientering har jeg et stort netværk og dermed gode afsætningsmuligheder, ligesom jeg har erfaring med salg af websites. Jeg sørger for support i forhold til slutbruger, men leverandøren skal være tilgængelig i dagtimer hverdage i tilfælde af større udfald eller lignende.

Er det helt umuligt at finde en god leverandør, evt. her på Amino... og ja, har googlet uden det store held :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58

Hej Businessman,

Jeg kan levere hostede løsninger baseret på Drupal. Det er et meget fleksibelt system, som kan bruges i både små og store løsninger.

Send en PM hvis det har interesse.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:58

Det lader ikke til, der er nogen særlige tekniske specifikationer, så WordPress opfylder nok alle dine krav og virker som en god løsning.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:04

Hej 

Vores egetudviklet CMS system skulle dække det og er ret nem at arbejde med, send mig en email på jh@cube-it,dk hvis du har brug for en pressenation af det.  

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:48

Hej Lars og Jesper,

foreløbig tak for henvendelsen! Jeg ser lige hvad der mere kommer og samler op sidst på ugen :-)

Fra Ølgod
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:39

Hej Businessman

Jeg kan levere support og programmering af templates / themes til Joomla og Wordpress. Begge systemer er simple og kan klare de flestes behov for hjemmesider

Jeg er freelance programmør, og søger samarbejdspartnere... du kan se mere på rgb-web.dk

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:58

Rotsap => tak for din henvendelse :-)

Jeg søger nok lidt mere en hyldevare med online kunde demo, moduler, admin mv. Men du er noteret til senere brug...

Fra Ølgod
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:01

Hvis du vil så må du da gerne sende mig lidt detaljer om hvad det er du skal have for at kunne præsentere CMS systemer, osv til dine kunder, så kan jeg altid sætte det op.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)