Jeg leder efter en god og stabil CMS-løsning, hvor jeg ud over at systemet skal være stabilt og leverandøren tilgængelig, også gerne vil have en gratis licens til eget brug, således at jeg kan bruge min egen hjemmeside som fremvisning af hvad systemet kan. Rent design mæssigt må man gerne kunne vælge mellem nogle gode standard skabeloner, men der må gerne være mulighed for individuelt design, hvis en kunde måtte ønske dette.
Til orientering har jeg et stort netværk og dermed gode afsætningsmuligheder, ligesom jeg har erfaring med salg af websites. Jeg sørger for support i forhold til slutbruger, men leverandøren skal være tilgængelig i dagtimer hverdage i tilfælde af større udfald eller lignende.
Er det helt umuligt at finde en god leverandør, evt. her på Amino... og ja, har googlet uden det store held :-)
Vores egetudviklet CMS system skulle dække det og er ret nem at arbejde med, send mig en email på jh@cube-it,dk hvis du har brug for en pressenation af det.
Jeg kan levere support og programmering af templates / themes til Joomla og Wordpress. Begge systemer er simple og kan klare de flestes behov for hjemmesider.
Hvis du vil så må du da gerne sende mig lidt detaljer om hvad det er du skal have for at kunne præsentere CMS systemer, osv til dine kunder, så kan jeg altid sætte det op.