Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MC Kørekort i Århus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg skal have mig et MC kørekort, jeg har søgt på nettet og det totalt mange køre skoler, mange af dem har ingen hjemmeside. Det billigste jeg har fundet koster 8500.

Kan de findes billigere?

Er der nogen som kan anbefale en? gerne lynkursus da jeg er nyuddannet, og har tid nu inden jeg får arbejde.

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at det her en tudsegammel tråd, men det er trods alt et emne der interesserer mig, så derfor tillader jeg mig at tage det op igen. Så hvis og når nogen støder på denne her tråd i fremtiden, kan de se lidt mere uddybende på emnet.

Der ER store problemer med køreskoler der dumper priserne, så jeg vil ikke nødvendigvis råde dig til at finde det billigste sted at tage dit kørekort.

Blandt køreskolerne er der de samme problemer som der for eksempel er inden for rengøring, nemlig at nogen dumper priserne så hårdt at standarden ryger helt til bunds.

Se evt denne artikel her fra Ekstra Bladet :

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1315132.ece

Jeg er selv i gang med at udvikle en ordning for køreskoler i København, Odense og Århus, hvor der laves en garantiordning på prisen af dit kørekort.

Der er der ingen friske startpakker eller andre sjove priser på dit kørekort. Få en troværdig pris fra start af, og få en garanti på at prisen på kørekortet holder hele vejen.

Det er gratis for køreskole - eleven.

Se 2 af vores sider her :

Kørekort

Køreskole

Vores ordning er slet ikke helt i gang endnu, så det er ikke skrevet fordi du nødvendigvis skal bruge vores ordning, men tænk dig om inden du tager kørekort. Prisen fra køreskolen er som regel et mindre mysterie at finde ud af.

Vores køreskole-ordning er oppe at køre helt, om ca 2-3 måneder fra dags dato

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)