Hej Aminoer! |
Hej Ken
Jeg synes, det er en rigtig fin video. Kunne den være omkring 20 sekunder kortere, tror jeg dog, den ville være mere interessant at se til ende. Men illustrationen er simpel og til at forstå, tempoet er behageligt og stemmen er rar at høre på.
Men den skiller sig ikke meget ud. Jeg synes, man ser mange af denne type video med en simpel tegnet illustration og en accentløs amerikansk voiceover. ">One.com har lavet en i samme stil, og det samme har e-conomic, hvor jeg arbejder
Jeg synes, denne type video er rigtig fin - men hvis man vil skille sig ud, skal der måske tænkes i andre baner. På den anden side kan det jo også være godt med noget genkendelighed, og if it ain't broke, don't fix it, som man siger
Så ja, jeg synes den fungerer rigtig fint, jeg like'r den. Der er ingen store kritikpunkter, men heller ikke den store wow-oplevelse.
Mht. konceptet, så virker det ret tydeligt - jeg er da overbevist om, at jeg har forstået, hvad det drejer sig om. Og umiddelbart er jeg mere imponeret over konceptet end selve videoen. Men når den simple video formår at gøre mig interesseret i servicen, så må der jo være dømt succes.
Jeg regner med, at når websitet kommer helt op at køre, at der så kommer mere praktisk info i forhold til bindingsperiode, betaling, diverse betingelser osv.? For det er i hvert fald en af de ting, jeg ville kigge efter, før jeg ville trykke på den store køb-knap.
Noget jeg undrede mig over - I er alle danskere, som står bag instructster, ikke? Men vil undervisningen kun være på engelsk? Også skal ideen så sælges til det amerikanske marked, eller alle markeder så længe man forstår engelsk?
Jeg tog også lige et kig på jeres blog. Der er nogle forskellige grammatiske fejl, så det kunne være en ide at få en engelsk-ekspert til at tjekke indlæggene igennem, inden de ryger online. Jeg synes, det er fint, at de er meget personlige, men hvis du vil have et professionelt udtryk, så betyder grammatik meget.
Held og lykke med instrucster, jeg glæder mig til at følge med