Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores præsentationsvideo?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

For noget tid siden fortalte jeg kort om et nyt startup jeg og 3 andre gutter er i gang med.

Vi har i mellemtiden arbejdet på at få en lille "Coming soon"-side på plads, imens vi arbejder ihærdigt inde bagved (Vi har snart noget at vise frem!)
Her på forsiden har du mulighed for at se en lille video som præsenterer vores koncept kort og præcist.

SÅ! jeg ville høre hvad i synes om den? Forstår i konceptet efter i har set videoen?

Se den her: www.Instructster.com

Ha' en pisse dejlig mandag!

Med venlig hilsen
Ken

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ken

Jeg synes, det er en rigtig fin video. Kunne den være omkring 20 sekunder kortere, tror jeg dog, den ville være mere interessant at se til ende. Men illustrationen er simpel og til at forstå, tempoet er behageligt og stemmen er rar at høre på.

Men den skiller sig ikke meget ud. Jeg synes, man ser mange af denne type video med en simpel tegnet illustration og en accentløs amerikansk voiceover. ">One.com har lavet en i samme stil, og det samme har e-conomic, hvor jeg arbejder Smile

Jeg synes, denne type video er rigtig fin - men hvis man vil skille sig ud, skal der måske tænkes i andre baner. På den anden side kan det jo også være godt med noget genkendelighed, og if it ain't broke, don't fix it, som man siger Wink

Så ja, jeg synes den fungerer rigtig fint, jeg like'r den. Der er ingen store kritikpunkter, men heller ikke den store wow-oplevelse.

Mht. konceptet, så virker det ret tydeligt - jeg er da overbevist om, at jeg har forstået, hvad det drejer sig om. Og umiddelbart er jeg mere imponeret over konceptet end selve videoen. Men når den simple video formår at gøre mig interesseret i servicen, så må der jo være dømt succes.

Jeg regner med, at når websitet kommer helt op at køre, at der så kommer mere praktisk info i forhold til bindingsperiode, betaling, diverse betingelser osv.? For det er i hvert fald en af de ting, jeg ville kigge efter, før jeg ville trykke på den store køb-knap.

Noget jeg undrede mig over - I er alle danskere, som står bag instructster, ikke? Men vil undervisningen kun være på engelsk? Også skal ideen så sælges til det amerikanske marked, eller alle markeder så længe man forstår engelsk?

Jeg tog også lige et kig på jeres blog. Der er nogle forskellige grammatiske fejl, så det kunne være en ide at få en engelsk-ekspert til at tjekke indlæggene igennem, inden de ryger online. Jeg synes, det er fint, at de er meget personlige, men hvis du vil have et professionelt udtryk, så betyder grammatik meget.

Held og lykke med instrucster, jeg glæder mig til at følge med Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 14:42

Hej Rikke!

Så sidder jeg her og regner med at få et svar på et par linier, og så får jeg sådan en flot gennemgang af det hele!
- HOLD DA OP! Mange tak! :-)

Jeg giver dig ret i, at du ser disse "Cartoon" præsentationer vidt omkring lige for tiden. Men det er nok fordi at de er så gode til at forklare tingene!
Det er i hvert fald min overbevisning. Bare se på mig - Nu har jeg også fået mig sådan en?

Hele ideen med at få sådan en video var, i stedet for at skulle hen og skrive alverdens tekst og lave billeder som kunne forklare det,
så ønskede jeg at gøre det nemmere for folk. Nu kan de nemlig blot se denne video.

Så kan folk blive "tændt" på ideen eller tænke "Argh... Det er vidst ikke noget for mig!"

Jeg kan love dig for at når vi lancerer vores site, så vil alt praktisk info omkring betalinger osv. være tydeligt beskrevet, således at der
ikke bliver tvivl om noget som helst!

Instructster bliver en international service. Man skal ikke nødvendigvis kunne snakke / forstå engelsk for at blive undervist derinde.
Det bliver muligt at søge efter specifikke klasserum i det sprog man ønsker. :-)

Mht. bloggen, har du helt ret! Jeg skal nok få kigget på diverse rettelser. P.t. er det jo et ungt startup, så må der ansættes en
der har styr på grammatikken senere hen! ;-)

Men igen - Tusinde, tusinde tak for svaret!
Og du skal være så velkommen til at følge med!

Du må ha' en fantastisk mandag!

Med venlig hilsen
Ken

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Skrevet kl. 15:31

Hej igen

Selv tak Smile Godt du kunne bruge min feedback.

Helt overordnet set, så synes jeg, at præsentationsvideoer er en rigtig god ting. De kan tegne og fortælle, illustrere og underholde på én gang, alle kan principielt set være med, så der er masser af fordele ved sådan en video. Og også ved de her "tegnefilm", selvom man ser dem tit efterhånden.

Men I må endelig ikke glemme teksten, og det er der flere grunde til.

En helt lavpraktisk grund kunne være, at man sidder et sted, hvor man ikke vil genere folk omkring sig med lyd. Det er hvad det er. Men den gennemsnitlige internetbruger tilbringer ganske få sekunder på at skimte et website, og hvis de ikke bliver fanget af indholdet, eller finder hvad de søger med det samme, så er de videre. Og det er væsentligt nemmere at skimte en tekst end en video.

Jeg lagde i øvrigt også mærke til, at I har indlejret videoen på en måde, så man ikke kan spole frem og tilbage, medmindre man åbner videoen på Youtube. Er det bevidst? Hvis man nu ikke får det hele med, så ville det jo være rart at kunne spole tilbage.

Man kan heller ikke se, hvor langt man er kommet i videoen, eller hvor lang den er. Det tror jeg også kunne få folk til at lukke for videoen igen, fordi de ikke ved, hvor længe de skal vente på at den er færdig.

Af ren og skær nysgerrighed - hvordan har I tænkt jer at markedsføre? Og ved I, hvad der er af konkurrence?

Rigtig herlig mandag til dig også! Big Smile

Sisse Hansen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 15:47

Jeg synes virkelig godt om videoen, passende længde, lækker stemme og gode animationer.

Jeg ærger mig dog over at jeg ikke selv har fundet på dette koncept, da jeg selv har benyttet mig meget af online-learning - som dog har været spredt ud over flere sites.

Og ja, konceptet var super nemt at forstå.

Jeg er sikker på at jeg vil blive en flittig bruger af jeres site når i får det op at køre. Det skal nok blive en success! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00

søgeord jeg ville satse  er ord såsom lær at spille guitar og alle mulig ord lær sætter samme med et ord

jeg ved ikke hvor meget jeres ord bruges når man søger i udlandet engelske sproget sammenfattet dog er tallet nok ikke vildt nærmeste lige nul men kan sikkert give lidt besøgene det kan tit også alternative søgeord ekemelvis jeres eget ord siden starter med er der 29  resultater på google = instructster sing så det er ikke vild trafik det give , jeg valgt et andet domæne navn, da det meste med disse ord er din egen hjemmeside der dukker op

hvad jeg mener om denne her video jeg  sider i et centrer og der nu lidt larm så jeg kunne ikke høre nogle noget som helst og der er  ingen tekst i video og heller ikke på forsiden så den sagde mig ikke meget denne her video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 17:13

Du har helt ret!
Dog mener jeg - og har derfor - også taget den beslutning, at jeg ikke ville have alt for mange tekster.

Man skal ikke komme ind på den her "Teaser" side og blive bombaderet med tekster, info og trylle-rylle-ting!

Det er en side hvor du kommer ind, og hvis du har interesse nok, så ser du videoen igennem, hvor konceptet
bliver forklaret således at du kan tage stilling til om du har interesse i at tilmelde dig med din email, så du får en
besked når vi åbner op.

Det er KLART at vi har en meget mere informationsrig forside, når vi åbner op! (Den er jo bare gemt lige nu, selvfølgelig!)

Mht. til indlejringen af filmen gjorde vi det med vilje, da vi ærlig talt syntes at den standard-version var.... grim.
Det er derfor op til folk om de lyster at se hele videoen færdig. Men udfra vores statistikker på Analytics, har folk i gennemsnit været
aktive på vores side, i den tid filmen kører, så det er blot positivt!

Mht. til markedsføringen har vi en del kontakter til diverse medier og andre spændende personer. Så det er dem vi vil "trække" lidt i. :-) (Groft fortalt)

Med venlig hilsen
Ken

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 17:15

Hej Jonasmp!

Tusinde tak for din feedback! Godt at høre! Så er vores mission sådan set "fuldført" hvis du forstod det!
Og at du tilmed siger at du regner med at bruge vores side - Det er jo bare guf at høre!

Vi glæder os i hvert fald til at lancere! Og vi er godt på vej mod målet! :-)

Du må have en rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Ken

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 17:45

Hej Mikael,

Mht. søgeoptimering og søgeord - og i det hele taget markedsføring, har vi en forretningsplan som fortæller alt dette, ned til mindste detalje.
Vi satser i første omgang ikke på det danske marked da vi har kontakter i udlandet. Derfor skal det være internationalt.

Hehe - Du skal være velkommen til at se videoen igen, når du er hjemme i stille og rolige omgivelser! ;-)

Med venlig hilsen
Ken

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Skrevet kl. 09:34

Ken Lynggaard:
Dog mener jeg - og har derfor - også taget den beslutning, at jeg ikke ville have alt for mange tekster.

Jeg synes også, at det er en helt fin ide at holde teksterne korte og informative. Men det vil stadig være en god ide at have noget tekst, som forklarer konceptet, så man ikke behøver at se videoen for at forstå, hvad det handler om.

Som Michael skriver, kan det jo være, at man falder over jeres side et sted, hvor man ikke har mulighed for at høre lyden så godt. Og så tænker man enten "Nå pyt, det var måske alligevel ikke så spændende", eller så tænker man "Nå, jeg ser den derhjemme". Men så kommer man hjem, og så er der madlavning og vasketøj og fjernsynskigning og alt muligt der skal passes Wink

Det korte af det lange - glem endelig ikke teksten, selvom videoer også er en rigtig god ting. Men jeg tror nu også vi er enige om det med tekst. Det skal være der, men man skal ikke læse en roman for at forstå konceptet.

Rent visuelt synes jeg, at indlejringen af videoen er rigtig flot. Det er fint, at den forstørres, og at der ikke kommer relaterede videoer til sidst (som måske slet ikke er relaterede). Men jeg tænker stadig på det der med at kunne spole frem og tilbage. Ville det ikke være meget smart at kunne?

Glæder mig til at se det endelige resultat. Jeg smutter lige ind og skriver mig på mailinglisten, så jeg kan se det endelige resultat Smile

Sisse Hansen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)