Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min indretningsvirksomhed hedde?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Makeup By Zaneta K Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er du hendes maneger .. lad hende selv svar.. har faktisk brugt tid på at skrive til hende.. men ok gøre det ikke igen LOL

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, jeg kender desværre ikke Katrine. Det var et venligt forsøg på, at gøre dig opmærksom på, at hun har skrevet tusinde tak. Det kunne jo være du havde overset det.

Men jeg lader Katrine tage over her, hvis hun har lyst til besvare dit indlæg mere specifikt.

Ha' en god dag

Med de bedste hilsner

Mads

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:24

Hej Lars,

åh hvor jeg fnisede over din 'aLt 4 KrEaTiVt' bemærkning :-))) Klasse. Tak for den og tak for det perspektiv. Jeg er jo enig i, at den ligger lige på grænsen, men det er bare samtidig meget vigtigt for mig at bryde det stereotype og skille mig ud fra indretning-er-kun-for-de-rige-og-de-trendy-tankegangen. Jeg er skæv, og jeg er stolt af det. Så derfor kan jeg heller ikke finde mig selv i et innersense navn, som jeg ellers sætter pris på, at du har brugt tid på at komme frem til. 

Jeg må og skal væk fra de klassiske og oplagte navne, og samtidig vil jeg jo gerne tages seriøs.

Igen: tak mange gange.

Kh Katrine

Ps, ang indretning af dit loft, så lyder det meget spændende, og jeg kommer meget gerne og kigger på det. Du kan, ligesom Malthe, tage et kig på min hidtidige hjemmeside www.traumraum.dk. Der ser du billeder af mit arbejde for Meyers Madhus og også udkast til priser.

Tilmeldt 26. Jul 12
Skrevet kl. 20:26

Hej du,

jeg håber, der er bragt klarhed over sagen gennem Mads: jeg takker mange gange for forslag og ikke mindst for, at du gad at tage stilling. Det er vigtigt for mig ikke at hedde det samme som alle de andre i mit felt, hvorfor jeg altså ikke kan gå videre med dit forslag. Men derfor sætter jeg stadig pris på, at du gad at tage dig tid.

Kh Katrine

Tilmeldt 26. Jul 12
Skrevet kl. 20:28

Hej Mads,

Nej, vi kender ikke hinanden, men tak for, at du dækker mig op :-) Det var, som du påpegede, aldrig min mening at være ufin i gruppen.

Kh Katrine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Hvis du er god til at bruge pladsen der er, så få rettighederne til TETRIS navnet, og bryg noget på det?

Spøg til side..

- Creaspace

- Roomlink

- SpaceCreate

Brug den tid det tager, at finde et rigtigt godt navn. Du skal måske bruge det i mange år. Held og lykke

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:43
hejsa ...

indogret .... indogret.dk er ligeledes ledig
Tilmeldt 26. Jul 12
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar Peter og RasJe :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:48

RUMvæsen er så god en idé, at du ikke bør lade dig skræmme af æ-ø-å-problematikken.

Min første tanke var: Ret ind!

Men hvis du mest arbejder med organiske former og bløde linjer, så holder den nok ikke.

God vind.

Hans

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)