Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Naturligbodybuilding.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle

Nå, nu er jeg ved at være færdig med siden, som er et lille adsense projekt jeg har gang i, men som gerne skulle udvikle sig over tid. Jeg har en klar plan for siden, men nu er jeg nået dertil hvor jeg godt kunne tænke mig at få lidt feedback... specielt på placeringerne og designet af reklamerne, og selv bruger venligheden.

naturligbodybuilding.dk

Takker
Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 02:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ting jeg ligger mærke til, som du godt kunne ændre, er at angive hvad måltiderne indeholder pr. 100 g (protein, kulhydrater og fedt). Så kunne det også være fedt, hvis du som ekstra tillæg, lige skrev lidt om hvilke vigtige vitaminer, måltiderne indeholdte (hvis de indeholder vitaminer overhovedet). Det tror jeg mange sportsudøvere er meget interesseret i at vide

Bare lige et fif herfra :)

Ellers en utrolig flot side du har strikket sammen

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 02:45

Super god side.

Jeg interesserer mig kun moderat for emnet og alligevel har jeg siddet og læst flere hele artikler...!

Eneste vigtige ting jeg tænker er:

Natulig bodybuilding lyder som et brand. Et stærkt og unikt brand. På forsiden kan jeg læse mig til hvad siden indeholder, - eksempelvis råd til en nybegynder osv. MEN jeg savner en faktaboks eller lignende hvor man kan se hvad du helt præcist mener med "naturlig" bodybuilding. Er det noget med nøgen ude i skoven med kampesten og træstammer, eller er det naturist-løft hinanden-bodybuilding på stranden? Det jeg mener er:

Hvorfor hedder siden netop sådan???

Jeg få følelsen af at der er en grund til netop den betegnelse, - og det ville være superfedt for brugeren at vide hvad konceptet helt præcist er.

Du kan bare skrive: TRÆNING UDEN DRUGS! - for det er vel det det er, men man skal ligesom selv gætte det.

Har ingen anden kritik. Supercool side, - læsevenlig, fornuftigt indhold, god opbygning osv.

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Tilmeldt 28. Nov 05
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 02:59

Hej asger. Tusinde tak for dit indlæg, det er bare super rart at høre. Ja du har fuldkommen ret ang. naturligbodybuilding. Den tager jeg til mig, og får rettet det i morgen da det netop er hele ideen bag siden... ingen stoffer tak ;O)

Tilmeldt 28. Nov 05
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 03:01

Hej Kevin. Mange tak for ros & kritik. Jeg vil se på det med vitaminerne da det hurtigt kan blive en lang liste, men ellers en rigtig god ide.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59

Jeg synes det er en flot og meget overskuelig side:)
Den er lavet i wordpress ikke? og hvilket tema bruger du? :)

Mvh Thomas  

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:11

Kunne være fed, hvis du ind under "opskrifter" skrev hvor mange f.eks denne morgenmad indhold med protein osv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:32

rigt flot side Big Smile

side er dog rigtigt stor så den kan være svær at se det hele , men en fakta side der linker videre til under emmer der forklare bedre kunne gøre siden mere overskuelig , der er simpelthen så meget godt på siden og under ting man ikke kan se i over menuen så det burde være nemmere at kunne finde på siden og længere menuen tror jeg ikke er vejen frem der bruger man tit sådan fakta sider

google plus social medie  er blevet mere populært uden for danmark mange steder ligger de højt i google  så det ville jeg også sætte på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 08:47

Rigtig fin side du har fået lavet.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:21

Hej Michael

Det ser godt ud.

Det eneste der generer lidt er at logoet øverst er meget utydeligt.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)