Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg give for en webshop som er til salg her i Amino????

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Før jeg beslutter mig for at købe en eksisternde webshop som handler med børnetøj eller hudplejeprodukter og vitaminer....

Er spørgsmålet til alle jer kvikke Aminoer:

Er der nogle fingerregler jeg skal følge når jeg overvejer et køb af en eksisterende webshop?

Drømmen er jo at leve af shoppen, men hvor meget omsætning skal der være i shoppen, før en drøm kan blive realistisk for?

Hvordan findeer jeg ud af hvor meget overskud der er i firmaet til at trække løn til sig selv for?

Hvis bare jeg kan trække 11.000 kr. i løn om måneden til at starte med, er jeg godt tilfreds. Spørgsmålet er så hvor meget vil I derude betale for en shop der kan give 11.000 kr. i løn om måneden hele året selvfølgelig :-) ?

Håber i forstår mit spørgsmål? Ellers så spørg!

Hvad vil I vælge at fokusere på og skrive til udbyderne der sælger en webshop her i Amino?

Håber på et svar som vil være afgørende i mit videre forløb mht køb af webshop...

Hilsen Drengen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil trække kr. 11.000 ud som løn vil det svare til en løn før skat på kr. 20-25.000 pr. mdr. eller et årligt overskud i shoppen på kr. 200-300.000.

Uden meget belæg for det (kender meget til salg af fysiske butikker), ud over hvad der tidligere er diskuteret vil jeg tro prisen på en webshop med det overskud vil koste 2-4 gange overskuddet + varelager!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)