Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik søges i København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Elisabeth Holst Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg søger en lille butik på minimun 20 m2 og ikke for stor, max 50 m2, hvor jeg kan have mit firma. Jeg er kunster, og skal bruge et galleri til at delvist arbejde i/delvist udstille.

Gerne i København indre by eller på Nørrebro, fx Jægersborggade (eller det lokalkvarter)

Der skal være toilet i butikken/lokalet, el, internet og ellers har jeg ikke store krav. Det må gerne være lidt rustikt :)

Vh. Elisabeth Holst

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:14

Hej Elisabeth

Prøv at se på lokalebasen.dk. Der er en side kun med butikslokaler i København K.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hej Elisabeth, jeg har lige lokalet, som jeg mener du kan få glæde af. Det ligger der, hvor jeg selv driver vvs firma, jeg ejer ejendommen. Lokalet er beliggende i Heimdalsgade 6B, st tv. Der er 50 m2, wc og køkken, nye gulve som er nemme at holde, fast gitter på vinduer mod gården og rullegitter mod gaden, hvor der er et stort udstillingsvindue. Men det er lidt nemmere at snakke sammen, og måske kikke på det ! Ring venligst til mig på 4189 5030. Mvh Søren
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:26

Hej.

Jeg har en forretning på østerfarimagsgade, som er til salg, det er en ca. 50 kvm. butik. DU er velkommen til at tage kontakt til mig på 27890056.  

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32

Hej Elisabth,-

Jeg har en fin og stemningsfuld andelsbutik til salg i gentofte.

Venlig hilsen

Camilla 

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:38

Har et lokale i centrum..

Fang mig på streetlife@forum.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)