Jeg er i gang med at lave en hjemmeside hvor jeg emner jeg gerne vil skrive om, og de emner har underkategorier, og der kommer flere underkategorier til underkategorierne :-)
Så jeg har stirret mig fuldstændig blind på hvordan jeg skal sætte min menu op og bruge "sider" og "indlæg/kategorier" i forhold til hinanden. Bruger man "indlæg" til underkategorier? Eller er det omvendt?
F.eks hvis jeg har et emne i min menu der hedder Fladskærme, og underkategorierne er phillips, sony osv. Laver jeg så Fladskærme som en side, og phillips, sony osv som indlæg?
Jeg er i gang med at lave en hjemmeside hvor jeg emner jeg gerne vil skrive om, og de emner har underkategorier, og der kommer flere underkategorier til underkategorierne :-)
Så jeg har stirret mig fuldstændig blind på hvordan jeg skal sætte min menu op og bruge "sider" og "indlæg/kategorier" i forhold til hinanden. Bruger man "indlæg" til underkategorier? Eller er det omvendt?
F.eks hvis jeg har et emne i min menu der hedder Fladskærme, og underkategorierne er phillips, sony osv. Laver jeg så Fladskærme som en side, og phillips, sony osv som indlæg?
Henrik
Under indlæg, laver du en kategori og vælger "Fladskærme" som forælder
Ja wordpress kan godt drille lidt en gang i mellem, taler af erfaring :) - Er selv ved at få hjælp netop nu.
- Men uden at være wrodpress nørd, ville jeg komme med et bud på dit problem og du må så se om det virker og kan lade sig gøre.
Hvis du går ind under "Udseende" -> "Menuer" kan du se at der kommer dine punkter i din menu på en "liste" - eller de står oven på hinanden.
Du kan se trække de sider ind under de andre sider.
Dvs. Hvis du vil have phillips som underkategori til punktet fladskærm trækker du den ind under fladskærm. Håber du forstår :) - Hvis ikke skulle der gerne være noget hjælp du kan hente til dit tema.